Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Jeg har skikkelig lyst til å gi mannen min en reise til England for å se Man U spille kamp. Tenkte det skulle være en kombinert bursdag og julegave siden han har bursdag i februar. Problemet mitt er: Jeg er ikke fotball interessert, og vet ikke hvor jeg skal finne billetter (pakkepris på reise,hotell og kamp. Viss det fins sånne pakkepriser) eller hvilken kamper som er "viktig" o.l🙈 Jeg er totalt grønn på sånne ting. Er det noen som kan gi meg noen tips?🤪 Anonymkode: a0e6c...5e1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Flere som lager slike pakkereiser, bare å google etter fotballreiser. Anonymkode: 80240...274
Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Jeg aner ikke, men tenkte at hvis han har en god kompis som han deler fotballinteressen med og kanskje vil være med på en slik tur - en kompis som vil greie å holde kjeft, om det skal være en overraskelse - så kanskje denne kompisen kan hjelpe deg med bestillinger, hvilken kamp de bør velge osv.? Anonymkode: ed686...ab3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 veldig lett og google https://www.fotballreiser.no/fotballtur/manchester-united/?gclid=Cj0KCQiAw4jvBRCJARIsAHYewPNviIaXUuT3XeVzuHeVyl6LJjtPoNVWiYWuw5fcayKsVgMeF8stn20aAiyvEALw_wcB Anonymkode: 8c53f...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå