Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 As we speak, nemlig på jobb... Er tydeligvis inne i en fase nå, å det gjør meg utrolig ukonsentrert i jobben min. Det er slitsomt å være på jobben nå. Er dritkåt og våt hele dagen å venter bare på å komme meg hjem så jeg kan få onanere. Hver dag! Jeg er ikke noen tenåring heller, så jeg forstår det ikke(er 47). Det er ingenting på jobben min som er opphissende, og jeg onanerer før jeg går på jobb, men det hjelper ikke stort. Jeg har onanert på det lille toalettet som ligger rett ved kontorene, men det går kun de få gangene jeg jobber overtid og er alene. Dessuten spruter jeg og lager en del lyd, så blir jo litt styr etterpå... Er det noen som har noen tips for å avreagere? Er det noen som har samme dilemma? Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Troll. Evt en 14 åringer som kjeder seg i friminuttet. Er du den du hevder, la nå oss få slippe å ha underlivet ditt på listen over dagens problemer å løse til formiddagens kaffe. Idiotisk innlegg. Anonymkode: d5405...09b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: As we speak, nemlig på jobb... Er tydeligvis inne i en fase nå, å det gjør meg utrolig ukonsentrert i jobben min. Det er slitsomt å være på jobben nå. Er dritkåt og våt hele dagen å venter bare på å komme meg hjem så jeg kan få onanere. Hver dag! Jeg er ikke noen tenåring heller, så jeg forstår det ikke(er 47). Det er ingenting på jobben min som er opphissende, og jeg onanerer før jeg går på jobb, men det hjelper ikke stort. Jeg har onanert på det lille toalettet som ligger rett ved kontorene, men det går kun de få gangene jeg jobber overtid og er alene. Dessuten spruter jeg og lager en del lyd, så blir jo litt styr etterpå... Er det noen som har noen tips for å avreagere? Er det noen som har samme dilemma? Anonymkode: 124a2...acf ÆSJ! Anonymkode: aa5cc...b09
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #4 Skrevet 28. november 2019 Sikkert overgangsalder. Anonymkode: f7b8c...07b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #5 Skrevet 28. november 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Troll. Evt en 14 åringer som kjeder seg i friminuttet. Er du den du hevder, la nå oss få slippe å ha underlivet ditt på listen over dagens problemer å løse til formiddagens kaffe. Idiotisk innlegg. Anonymkode: d5405...09b Takk for god hjelp, ble i allefall litt irritert i tillegg. Hi Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #6 Skrevet 28. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: ÆSJ! Anonymkode: aa5cc...b09 Godt bidrag. Hu Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #7 Skrevet 28. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for god hjelp, ble i allefall litt irritert i tillegg. Hi Anonymkode: 124a2...acf Hva slags hjelp forventet du? Anonymkode: 4464f...ab4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #8 Skrevet 28. november 2019 Troll meg her, og troll meg der. Trenger seriøst noen tips eller råd, ikke en haug med drittslenging. Hi Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #9 Skrevet 28. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva slags hjelp forventet du? Anonymkode: 4464f...ab4 Det står i hi Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #10 Skrevet 28. november 2019 Drittunge som har logget seg på forumet igjen Anonymkode: 2055b...50c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #11 Skrevet 28. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Drittunge som har logget seg på forumet igjen Anonymkode: 2055b...50c Garantert. De tror vår er synonymt med reisning. Hahaha!! Not Anonymkode: d5405...09b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #12 Skrevet 28. november 2019 Er det noe galt med dere som bare slenger dritt? Hvorfor er det ingen som kan gi meg et ordentlig svar? Hi Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #13 Skrevet 28. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det noe galt med dere som bare slenger dritt? Hvorfor er det ingen som kan gi meg et ordentlig svar? Hi Anonymkode: 124a2...acf Løp deg en tur Anonymkode: 4464f...ab4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #14 Skrevet 28. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noe galt med dere som bare slenger dritt? Hvorfor er det ingen som kan gi meg et ordentlig svar? Hi Anonymkode: 124a2...acf Slutt å onaner så mye. Du blir så opptatt av det. Blir en besettelse ! Anonymkode: aa5cc...b09
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #15 Skrevet 28. november 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Løp deg en tur Anonymkode: 4464f...ab4 Jeg er jo på jobb din dust! Hi Anonymkode: 124a2...acf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #16 Skrevet 28. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er jo på jobb din dust! Hi Anonymkode: 124a2...acf Du onanerer jo på jobb din dust Anonymkode: 4464f...ab4
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #17 Skrevet 28. november 2019 Putt på deg bind og tenk på bestemoren din. Lager ikke hun knallgode julekaker? Anonymkode: ff970...65d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #19 Skrevet 28. november 2019 Jo mer man onanerer jo mer lyst får man. Dersom du syns det er et problem å stadig kjenne på lyst kan du prøve å onanere mindre. Da vil lysten minke etterhvert. Anonymkode: 7044b...e2c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #20 Skrevet 28. november 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo mer man onanerer jo mer lyst får man. Dersom du syns det er et problem å stadig kjenne på lyst kan du prøve å onanere mindre. Da vil lysten minke etterhvert. Anonymkode: 7044b...e2c Var det jeg skreiv over! Men det var vell ikke et godt nok råd... Anonymkode: aa5cc...b09
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #21 Skrevet 28. november 2019 Hvorfor skulle dette være interessant for oss å vite? Anonymkode: d5f8e...af0
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #22 Skrevet 28. november 2019 Herregud nå må dere flaggermuser skjerpe dere. Blir flau på deres vegne. Hvordan i helvete er det å onanere mye NOE annerledes fra å ha mye sex? Er absolutt INGEN forskjell. Tegn på sunn intimitet og seksualitet å faktisk onanere og lære sin kropp å kjenne og dere kjerringer som sitter her å tabulegger det burde bare logge dere av tvert. Finnes eklere ting her i verden enn onanering - som er NATURLIG! Håper ikke dere sier æsj og ber ungene deres slutte med onanering den dagen de starter. Ødelegger dere en normal holdning til kropp og seksualitet. Anonymkode: 28159...54f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2019 #23 Skrevet 28. november 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: As we speak, nemlig på jobb... Er tydeligvis inne i en fase nå, å det gjør meg utrolig ukonsentrert i jobben min. Det er slitsomt å være på jobben nå. Er dritkåt og våt hele dagen å venter bare på å komme meg hjem så jeg kan få onanere. Hver dag! Jeg er ikke noen tenåring heller, så jeg forstår det ikke(er 47). Det er ingenting på jobben min som er opphissende, og jeg onanerer før jeg går på jobb, men det hjelper ikke stort. Jeg har onanert på det lille toalettet som ligger rett ved kontorene, men det går kun de få gangene jeg jobber overtid og er alene. Dessuten spruter jeg og lager en del lyd, så blir jo litt styr etterpå... Er det noen som har noen tips for å avreagere? Er det noen som har samme dilemma? Anonymkode: 124a2...acf Spis sjokolade. Vet ikke om det hjelper assa, men kanskje? Anonymkode: 28159...54f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #24 Skrevet 29. november 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skulle dette være interessant for oss å vite? Anonymkode: d5f8e...af0 Skal alle tråder her inne være interessant for oss å vite? Hi spør etter råd, hi driver ikke opplysning! Anonymkode: 62264...b6d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #25 Skrevet 29. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud nå må dere flaggermuser skjerpe dere. Blir flau på deres vegne. Hvordan i helvete er det å onanere mye NOE annerledes fra å ha mye sex? Er absolutt INGEN forskjell. Tegn på sunn intimitet og seksualitet å faktisk onanere og lære sin kropp å kjenne og dere kjerringer som sitter her å tabulegger det burde bare logge dere av tvert. Finnes eklere ting her i verden enn onanering - som er NATURLIG! Håper ikke dere sier æsj og ber ungene deres slutte med onanering den dagen de starter. Ødelegger dere en normal holdning til kropp og seksualitet. Anonymkode: 28159...54f Jeg sier selvsagt æsj når hun skriver at hun griser til toalettet på jobb og lager lyder i arbeidstiden! Det er ikke god arbeidsmoral! Anonymkode: aa5cc...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå