Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Eneste måte å nå selger på er å sende melding. Ingen telefon nr i annonsen. Jeg har opplevd flere ganger at selgere ikke svarer selv om jeg skriver en hyggelig og høflig melding hvor jeg spør om varen fremdeles er tilgjengelig og om jeg f.eks kan komme å se på varen.. Så hvorfor svarer de ikke? Jeg ser at de har lest meldingen.... Anonymkode: 36d52...c71
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eneste måte å nå selger på er å sende melding. Ingen telefon nr i annonsen. Jeg har opplevd flere ganger at selgere ikke svarer selv om jeg skriver en hyggelig og høflig melding hvor jeg spør om varen fremdeles er tilgjengelig og om jeg f.eks kan komme å se på varen.. Så hvorfor svarer de ikke? Jeg ser at de har lest meldingen.... Anonymkode: 36d52...c71 Det høres litt rart ut at de ikke svarer, kan hende de har solgt og ikke gidder oppdatere, eller sjekke meldinger, men det er jo litt dumt. Eller at de bare er useriøs. Jeg har solgt en del varer på Finn, men for å være ærlig , så har det hent at jeg har latt vær å svare en og annen person , men det har vært hvis meldingene har vært frekke, eller hvis det har vært noen som prøver å prute ned et allerede ferdig prutet produkt. Anonymkode: 2f58a...729
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Har kun kjøpt på finn 2 ganger, og begge gangene fått hyggelig svar. Den siste gangen spurte jeg om selger kunne ringe meg så fort som mulig, da vi skulle kjøre forbi den aktuelle plassen i løpet av nærmeste timen. Fikk da en hyggelig telefonsamtale 10 min før vi var på adressen. Hentet varen jeg skulle ha, og ble strålende fornøyd, både med servicen og varen. Anonymkode: 374db...d6d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres litt rart ut at de ikke svarer, kan hende de har solgt og ikke gidder oppdatere, eller sjekke meldinger, men det er jo litt dumt. Eller at de bare er useriøs. Jeg har solgt en del varer på Finn, men for å være ærlig , så har det hent at jeg har latt vær å svare en og annen person , men det har vært hvis meldingene har vært frekke, eller hvis det har vært noen som prøver å prute ned et allerede ferdig prutet produkt. Anonymkode: 2f58a...729 Da kan jeg forstå det. Helt enig med deg. Anonymkode: 36d52...c71
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har kun kjøpt på finn 2 ganger, og begge gangene fått hyggelig svar. Den siste gangen spurte jeg om selger kunne ringe meg så fort som mulig, da vi skulle kjøre forbi den aktuelle plassen i løpet av nærmeste timen. Fikk da en hyggelig telefonsamtale 10 min før vi var på adressen. Hentet varen jeg skulle ha, og ble strålende fornøyd, både med servicen og varen. Anonymkode: 374db...d6d Så hyggelig. Jeg har kjøpt mye på Finn og stort sett er folk hyggelige. Jeg er også hyggelig, så forstår ikke hvorfor folk ikke svarer. Ikke har jeg vært frekk og ikke har jeg prutet 😔 H.i. Anonymkode: 36d52...c71
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Tipper at det enten er fordi det er veldig mange som har sendt melding om varen, eller fordi du ber om å få komme og se på den, og ikke bare sier at du skal ha den. Slitsomt med fremmedfolk på døra, særlig hvis man ikke er garantert å bli kvitt tingen. Anonymkode: 6fc81...0ac
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #7 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tipper at det enten er fordi det er veldig mange som har sendt melding om varen, eller fordi du ber om å få komme og se på den, og ikke bare sier at du skal ha den. Slitsomt med fremmedfolk på døra, særlig hvis man ikke er garantert å bli kvitt tingen. Anonymkode: 6fc81...0ac Uenig. Helt fint om folk vil komme og se, bare de avtaler en tid og kommer til den tiden. De som ikke kommer og heller ikke sier fra blir derimot boikottet. Anonymkode: 6ea04...7aa
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tipper at det enten er fordi det er veldig mange som har sendt melding om varen, eller fordi du ber om å få komme og se på den, og ikke bare sier at du skal ha den. Slitsomt med fremmedfolk på døra, særlig hvis man ikke er garantert å bli kvitt tingen. Anonymkode: 6fc81...0ac En ting til 3000 kr ønsker jeg å se først. Er ikke mye for langt det vell...?.. Anonymkode: 36d52...c71
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #9 Skrevet 24. november 2019 Fordi de ikke må. Har opplevd både de høflige og de som plutselig ikke svarer midt i en meldingsutveksling eller la vær å si ifra at de ikke kommer. Eneste jeg ikke svarer er de som kommer med latterlig lave pristilbud. Anonymkode: 7549f...a4a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi de ikke må. Har opplevd både de høflige og de som plutselig ikke svarer midt i en meldingsutveksling eller la vær å si ifra at de ikke kommer. Eneste jeg ikke svarer er de som kommer med latterlig lave pristilbud. Anonymkode: 7549f...a4a Men vil de ikke selge da? Anonymkode: 36d52...c71
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: En ting til 3000 kr ønsker jeg å se først. Er ikke mye for langt det vell...?.. Anonymkode: 36d52...c71 Neida! Men hvis jeg har et valg mellom flere kjøpere, velger jeg den som ikke skal "komme og se" først. Og da svarer jeg muligens ikke denne personen. Anonymkode: 6fc81...0ac
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 Jeg svarer stort sett alltid alle, men noen få ganger har jeg opplevd å legge ut noe og få svært mange svar på en gang. Da svarer jeg den første og avtaler henting, og så skriver jeg "***RESERVERT UT DAGEN XX.XX.*** øverst i annonsen. Jeg bruker ikke tid på å svare de neste 100 ... Anonymkode: c6936...8cd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg svarer stort sett alltid alle, men noen få ganger har jeg opplevd å legge ut noe og få svært mange svar på en gang. Da svarer jeg den første og avtaler henting, og så skriver jeg "***RESERVERT UT DAGEN XX.XX.*** øverst i annonsen. Jeg bruker ikke tid på å svare de neste 100 ... Anonymkode: c6936...8cd Takk for info. Anonymkode: 36d52...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå