Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 Hei:) Jeg vil gjerne høre om deres erfaringer med platetopper fra Ikea. Er dere fornøyd? Vi kjøpte hus i fjor og bestemte oss for kjøkken fra Ikea, mannen ville også at vi skulle kjøpe hvitevarer der også men jeg ville ikke. Endte med å kjøpe kun platetopp. Vi har hatt induksjonstopper før og alltid vært fornøyd. Men denne her synes jeg ikke noe om. Jeg er flink til å ta vare på den osv..men allikevel er det mange riper på den og en del smuss lignende som jeg ikke får vekk. Og det ser ut jo mer jeg bruker platetoppen jo mer stygg blir den. I sommer tok jeg kontakt med Ikea, men fikk beskjed om at jeg måtte ta kontakt med Electrolux. Jeg gjorde det, forklarte alt og sendte bilder. De ba meg om å ta kontakt med Electrolux service, noe jeg også gjorde. De ba meg om å sende med bilder, kjøpskvittering osv... Til slutt sier de at jeg skal ta kontakt med Ikea, fordi det bare er slitasje... Det er ikke meningen å være vrang eller noe, men jeg er så misfornøyd., Hva råder dere meg til å gjøre? Ta kontakt med Ikea igjen? hva ville dere gjort om dere var misfornøyd med produktet? Anonymkode: 1fffe...3d6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Da vi kjøpte huset var det hvitevarer fra IKEA, oppvaskmaskin, steketopp og stekeovn. Alt var bare noen mnd gammelt, i løpet av et år hadde vi byttet ut alt. Ingenting fungerte som det skulle. Mamma har også hvitevarer fra IKEA, vært mye tull med det hele veien. Anbefaler ikke å kjøpe hvitevarer derfra. Anonymkode: ce58c...ccf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #3 Skrevet 24. november 2019 Alt av hvitevarer hos IKEA er noe skikkelig dritt. Eneste untaket er vel ventilator, den den et helt grei. Har hatt platetopp, komfyr, oppvaskmaskin og kjøleskap i tillegg. Kjøleskapet uler, men sånn skal det vist være. Komfyren måtte jeg ha service etter service på. Tilslutt fikk jeg mast meg til ny. Den funket noen år, men ikke så lenge en kan forvente av en komfyr. Oppvaskmaskinen vasket dårlig og døde også etter for kort tid. Platetoppen fikk ofte feilmeldinger, hadde et stort område vi ikke kunne sette noe på uten at hele peip og hele ble fort stygg. Anonymkode: f8297...756
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Har platetopp fra IKEA kjøpt i 2014. Syns den er omtrent like fin altså. Det er noen få riper, men syns ikke denne riper lettere enn den fra Siemens som vi har på hytta. Bruker en sånn slags skumrens til rengjøring. Anonymkode: fc4c5...29b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #5 Skrevet 24. november 2019 Vi kjøpte til utleiedelen, men måtte bytte den etter noe år. Anonymkode: a5b90...3ad
Superdolly Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Vi har IKEAkjøkken, og kjøpte også platetopp derfra. Vi var godt fornøyd til å begynne med, men det gikk vel bare omtrent et år før den ene kokesonen sluttet å fungere. Vi sendte den til reparasjon, og fikk beskjed om at det var en livsfarlig feil og at det var bra det var blitt oppdaget og i det hele tatt. Tok ca 14 dager før vi fikk den tilbake. Så gikk det vel et år til, før den samme feilen oppsto på ny. Da kjøpte vi ny koketopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå