Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei damer 🙂

Ut i fra kalenderen min skulle jeg fått tr sist mandag, men ser ikke ut som den skal komme. Denne pp prøvde vi ikke noe særlig, og jeg var sikker på at det ikke gikk denne gangen. (Hadde ingen forventninger eller innbilte tegn denne gangen..) Har i de forrige pp brukt el tester, men ikke i denne. Syklusen min er 27-29 dager, aldri over dette. Testet de første tre dagene over ikm helt blendahvite tester. Så begynte jeg å kunne se svake, svake streker i løpet av 3-4 minutter. Nå har det gått ytterligere 4 dager, og strekene blir ikke tydligere (prøvd flere forskjellige tester). Jeg har prøvd rfsu test ofte, og jeg kan se svake streker, men den ene la jeg oppi oppbevaringsposen og når jeg tok den ut dagen etter var der en bred (ikke veldig sterk) rosa strek. Vet jo jeg ikke skal se når tiden er over 5 min.. hva tror dere, burde jeg ta en blodprøve? Det eneste tegnet jeg har hatt siste uken er småe stikk i korsryggen og fremside av lårene. Noen som har hatt det samme resultatet som meg? 

Endret av Sarahh
Feil i overskrift
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144391360-1-uke-over-ikm-bare-svake-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg hadde svake tester! Prøvde en uke senere, da ble streken mer synlig 😊 Kan være lavt hcg-nivå bare!! Vent litt, du

Tusen takk for svar @FrøkenKokos! 🙂

Tør ikke å håpe for mye, er jo merkelig hvor treg produksjonen av hcg skal være når man hører "alle" som får positiv test før ikm 😞

• 2 uker senere...
På 19.11.2019 den 21.41, Sarahh skrev:

Tusen takk for svar @FrøkenKokos! 🙂

Tør ikke å håpe for mye, er jo merkelig hvor treg produksjonen av hcg skal være når man hører "alle" som får positiv test før ikm 😞

Som sagt; jeg fikk ikke det før typ 2 uker senere! 😊 Antar du har tatt ny test nå?? ❤️ Håper på positivt svar!

Endret av FrøkenKokos
  • 2 uker senere...

Annonse

På ‎13‎.‎12‎.‎2019 den 12.26, November-spire-79 skrev:

Da sitter jeg her å venter på tr også. 2 dager over og helt blendahvit test. Så utrolig kjedelig å vente.Den kommer sikkert om et par dager og da har jeg brukt opp alle testene😝

Hvordan går det? Fortsatt ikke TR eller positiv test? Krysser fingre og håper du er gravid🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...