Gå til innhold

Erfaringer med spyl og føn toalett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal lage bad, og har litt lyst på spyl og føn toalett. Ingen av oss har prøvd dette før, og det er jo ikke bare bare å få testet et slikt toalett. Har dere noen erfaringer? Ville dere anbefale et slikt toalett?

Fortsetter under...

Skrevet

Synes det virker helt avskyelig! Men jeg har bare hørt lovord fra de som har, så det er sikkert bra for de som liker sånt. 

Anonymkode: 5612d...5ff

Skrevet

Det er for meg et kunstig behov. Jeg har aldri i mitt liv tenkt "tenk om man kunne ha en do som kunne..."

Jeg har ikke personlig erfaring med det. Kan sikkert være ok. Men jeg ville sjekket hvordan renholdet er før jeg kjøpte noe slikt. Mange ting er smarte inntil man skal begynne å vaske dem.

Anonymkode: f6ab1...1fe

Skrevet

Jeg lurer på hvor det blir av det første vannet, det kalde som kommer før det varme når frem, får man det opp i rumpa, en iskald sprut før den blir varm 😉

Jeg synes det høres helt topp ut, særlig når man blir eldre. Svigermor sliter med sår rumpe fordi huden er tynn og hun ofte har litt hard mage... Så greit å ha vennet seg til å bli spylt ren før du er 90, hehe. 

Anonymkode: 81b98...08a

Skrevet

Hygiene skal jo være et av de beste argumentene i følge produsentene. Det kalde vannet ligger i en tank og blir varmet opp før du trykker spyl. Hører gjerne flere innspill🙌🏼

Skrevet

Har aldri prøvd det selv, men har hørt at det er helt supert. Ville kanskje ikke hatt det på gjestetoalettet. Mulig du får overraskede gjester😂

Anonymkode: 016ae...478

Annonse

Skrevet

Har vært mye i Japan, så ja, jeg har prøvd det mange ganger. Hvor bra det fungerer varierer fra toalett til toalett. Noen er bedre enn andre. Noen toaletter spyler bare på en bestemt måte, andre kan du velge mellom mange ulike funksjoner. Noen tørker ikke, mens andre tørker. Noen har varme i toalettsetet, mens andre ikke har det osv.

De dyreste modellene er fine nok, men det er ikke noe jeg savner eller ønsker å ha hjemme. 

Anonymkode: 64902...52a

Skrevet

Dette har jeg sååååå lyst på selv, og tenker vi skal ha det når vi pusser opp badet neste år. Kommer ikke til å ha det på gjestetoalett ;) sett på modeller som koster mellom 15-20,000 som er tilnærmet luktfrie ect. 

Henger meg på tråden din HI, for å høre flere erfaringer, håper det er greit 😁

Skrevet

Skulle jeg gjerne hatt! Sliter med hemoroider og det er av og til vanskelig å bli helt ren. 

Anonymkode: 62a3d...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...