Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Skal lage min første julekalender noen sinne og aner egentlig ikke hva jeg skal kjøpe. Den skal være til ei 7 år gammel jente. Kan dere hjelpe meg med noen råd og tips til hva og hvor jeg finner det? Anonymkode: f9a9e...ecb
sug lut Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 (endret) Da de var så små fikk de vanligvis en CD/kassett (ja, jeg har hatt barn m kassettspiller) i første luke, som vi hører på den adventstiden. Ellers refleks, pepperkakeformer, klistremerker, dyre fine fargeblyanter fra Lyra (25 pr stk, så en av gangen), kanskje en del til briojernbanen (delte en pakke svinger i flere dager), sokker, julepynt .. Endret 15. november 2019 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Jeg har pleid å fylle lørdagene med godteri (sjokaladenisse, sukkertøystang etc). De andre dagene er det litt småting som hårstrikker/spenner/hårbøyle, noen nye viskelær, badekuler, trylleklut, luktetusjer, klistremerker og små figurer de samler på. Anonymkode: 8c4dc...b90
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 små poser med hama perler - det selger de på coop extra, i hvertfall her jeg bor perlebrett, kan deles i flere dager - https://www.clasohlson.com/no/Perlebrett-med-forskjellige-motiver/p/31-8121?gclid=EAIaIQobChMIrfuRzvXs5QIVXIuyCh2g3A_jEAQYCCABEgKs6PD_BwE https://www.trigonor.no/forming/perler/hama-perler/perlebrett-nisse-til-midi-rørperler-fra-3-år-4079-p0000017053 klistermerker tusjer, glitterpenner hårspenner små biler modelleire lekemat sprettball aktivitetsbok tannbørste maleskrin julesokker eller andre gøye motiv kosesokker lommelykt Ta en runde på søstrene grene, tgr, normal - de har mye småting hoppetau Anonymkode: 288cc...160
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 7 år gamle jenter er nok noe av det enkleste å finne ting til. Lypsyl(er) gjerne med glitter Hårspenner/hårstrikk Truser/topp Sokker Hårbånd Skolesaker (fine blyanter og viskelær) Lim og sølvpapir(gjerne en dag dere skal lage noe julepynt el.l.) julekrus (europris) Mine barn har alltid fått natt-tøy eller undertøy på lillejulaften. Anonymkode: e39b2...1c5
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 En del dager får de en godteribit (en bamsemums eller en liten kjærlighet eller noe slikt). Noen dager er det et viskelær eller hårstrikker eller noe annet som blir brukt opp i hverdagen. Noen dager er det en liten nissefigur eller en engel eller noe til å henge på juletreet. Og på julaften er det et julehefte. Anonymkode: e8cff...01b
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #7 Skrevet 15. november 2019 Kjøpte flere gaver på rusta i år, 10 kr stk, lyslenke, hama perlesett med julemotiv, en liten hund med nisselue til settekassen osv Ellers blir det noen sjokolader, tyggis. Var på big smile på cubus og fikk en 3pk med julesokker, så det blir tre gaver. Kjøpte noe på Normal også, de hadde noen hårstrikker og en nøkkelring tror jeg, og en leppepomade. Første dagen er det alltid en ny pysj med julemønster, i år kjøpt på big smile på cubus. Koselig med advent i ny julepysj. Anonymkode: 3b3ae...40d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 Jeg kjøpte alt på Europris i dag og på en matbutikk. Neglelakk, hårspenner, snop, Kinderegg, aktivitetshefte til julaften, ullsokker, vanter, viskelærfigurer av paw patrol og frost, noen julefigurer, julepynt de kan male selv, sugerør med smak. Anonymkode: cb8ec...877
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #9 Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, sug lut skrev: Da de var så små fikk de vanligvis en CD/kassett (ja, jeg har hatt barn m kassettspiller) i første luke, som vi hører på den adventstiden. Ellers refleks, pepperkakeformer, klistremerker, dyre fine fargeblyanter fra Lyra (25 pr stk, så en av gangen), kanskje en del til briojernbanen (delte en pakke svinger i flere dager), sokker, julepynt .. Har du barn som er 30+? Anonymkode: 9e685...a4f
sug lut Skrevet 15. november 2019 #10 Skrevet 15. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du barn som er 30+? Anonymkode: 9e685...a4f Snart.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #11 Skrevet 15. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du barn som er 30+? Anonymkode: 9e685...a4f Mine óg hadde kasetter😁👍 Anonymkode: a7ba9...a4a
Twintipp Skrevet 15. november 2019 #12 Skrevet 15. november 2019 Jenter 7 år er lett, spenner, strikker, godis, slim, og masse du finner på typ Normal, TGR etc. Her er det 13 åring, og han får flaxlodd, godis, tyggispakke, kosesokker, en 20 kroning (kjøpe seg sjokomelk på skolen), refleksbånd etc.
eelis Skrevet 15. november 2019 #13 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, sug lut skrev: Snart. Å, kanskje du er min mamma, hun har også snart 30-åring (meg) 😄
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 Har noen faste, på lillejulaften er det en fin julekjole til å henge på treet (samler til hun selv flytter hjemmefra). Gelebad på julaften. Drar på kino/teater en gang. Siste dag på skolen får hun julepynt som hun kan pynte seg med (ofte hårbøyle med jule ting på eller en ugly julegenser etc). Flergangssugerør, badebomber, hansker med julemotiv, julesokker, refleks er alltid med i kalenderen, buff, kortstokk, sovemaske, gympose, pynt til rommet, strikka votter, pynt som hun ønsker seg til rommet, gøyalt plaster, kosesokker, hårting. Anonymkode: e576d...fce
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har noen faste, på lillejulaften er det en fin julekjole til å henge på treet (samler til hun selv flytter hjemmefra). Gelebad på julaften. Drar på kino/teater en gang. Siste dag på skolen får hun julepynt som hun kan pynte seg med (ofte hårbøyle med jule ting på eller en ugly julegenser etc). Flergangssugerør, badebomber, hansker med julemotiv, julesokker, refleks er alltid med i kalenderen, buff, kortstokk, sovemaske, gympose, pynt til rommet, strikka votter, pynt som hun ønsker seg til rommet, gøyalt plaster, kosesokker, hårting. Anonymkode: e576d...fce Julekule... Anonymkode: e576d...fce
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #16 Skrevet 16. november 2019 Haha. Så for meg et juletre pynta med mange julekjoler 😂 Anonymkode: 399a2...07f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #18 Skrevet 18. november 2019 Sminke. Anonymkode: 1bdaa...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå