Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Jeg skal ha fest, også skal jeg servere bla whiskey. Det spiller faktisk ikke noen rolle (for meg) om den smaker høgg, så lenge det er den vi alltid ser på tv. Sånn som de har i biker filmer, eller eller thrillere hvor antagonisten er alkoholiker eller veldig skummel på en eller annen måte. De som sitter i baren og sier a double ....... du skjønner hvilken type jeg mener ikke sant? Anonymkode: d9d07...94f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Whisky smaker ikke høgg. Men server Lagavullin eller Laphroagh. Anonymkode: bde2e...de2
Himmel og hav Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 Er det den firkanta flaska du tenker på? I så fall er det Jack Daniels. Det er en blended whiskey. Jeg ville ikke kasta bort gode single malts på folk om det bare skal brukes som en gøyal greie.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 2 minutter siden, Himmel og hav skrev: Er det den firkanta flaska du tenker på? I så fall er det Jack Daniels. Det er en blended whiskey. Jeg ville ikke kasta bort gode single malts på folk om det bare skal brukes som en gøyal greie. Ja 🙂 Den er det jeg mener, tusen takk. Det er litt sånn halvveis temafest skjønner du, og temaet er Sons Of Anarchy. Da kan folk velge om de vil ta den helt ut, eller gå i tilnærmet vanlige klær. Vi skal ha en liten sjuskete bar hvor vi skal servere litt forskjellig brennevin (og selvsagt andre ting. Det er sikkert mange som liker JD. Om det er det de drikker i SOA spiller egentlig ingen rolle, så lenge de fleste kjenner igjen flasken. Anonymkode: d9d07...94f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #5 Skrevet 14. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Whisky smaker ikke høgg. Men server Lagavullin eller Laphroagh. Anonymkode: bde2e...de2 Røkt Whiskey smaker høgg, synes jeg. Anonymkode: d9d07...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå