Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Jeg bestillte en sparkesykkel fra Lekekassen sin nettbutikk. Nå ser jeg at de har sendt meg feil sparkesykkel å vi ønsker ikke å beholde den vi har mottatt. Må jeg betale for å sende den i retur? Eller burde nettbutikken betale det ettersom det er de som har gjort en feil? Har ikke så veldig lyst å betale enda mer på denne sparkesykkelen. Anonymkode: f5539...55c
the amazing spidermamma Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Det er vel bare å høre med nettbutikken? Men siden de har sendt feil, sender de deg sikkert en returlapp (kanskje det allerede følger med). Det er selvsagt de som skal bekoste returen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 Har sendt de mail men enda ikke fått svar. Anonymkode: f5539...55c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 Du skal selvfølgelig ikke betale for returen, det sier seg jo selv. De sender nok en ny med en gang, og så får du en returlapp e.l. du skriver ut og bruker til å sende den tilbake. Som regel får vi lov til å bare beholde feilvaren, for det er mer styr for dem å organisere en retur. Anonymkode: df7e6...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå