Gå til innhold

Kan noen fortelle meg om det blir toll fra denne nettsiden?🤞🏻

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.europosters.no/film-plakater/

Jeg vil bestille noen plakater til flere barn til jul. Her er det relativt billig for plakater. Ser nettsiden er norsk talende, men ser ut til at det sendes fra utlandet, eller? Eller, kontaktinformasjonen til firma er utelandsk hvertfall.  Kan jeg Max bestille for 350kr da evt?

Anonymkode: 90515...17c

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan jo ta kontakt med dem å høre hvor de sender fra? Hvis de sender direkte til kunde fra utlandet tilkommer toll/mva, og da er grensen 350,- inkl fraktkostnader.

Anonymkode: 43b4c...beb

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo ta kontakt med dem å høre hvor de sender fra? Hvis de sender direkte til kunde fra utlandet tilkommer toll/mva, og da er grensen 350,- inkl fraktkostnader.

Anonymkode: 43b4c...beb

Ikke alltid, mange nettbutikker sender fra utlandet men tollen er bakt inn i prisene på varene (zalando er vel et eksempel). Det er jo det de jobber for at alle større nettbutikker skal gjøre når de nye reglene kommer, så tollen blir betalt av butikken og ikke av kjøperen.

Anonymkode: 54aaa...faf

Skrevet

Jeg bestilte akkurat noe derfra og det tilkommer toll ja, og de tar 199 kr i frakt, så blir frakt + shopping dyrere enn 350 kr må du betale.

Det er altså ikke så mye du kan bestille herfra uten å betale toll, bare for 150 kr.

Anonymkode: 54aaa...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...