Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Bestilte flere ting fra wish, blant annet la jeg til 4 produkter til 5kr stk + frakt. Men tre dager etter bestilling får jeg kansellering på alle de 4. Kun de produktene til full pris som gikk igjennom. Føler meg rett og slett litt lurt 😡 Anonymkode: d2d3c...5b2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Jeg har aldri opplevd noe sånt når jeg harbestilt via Wish. Har bestilt flere ting som er "gratis" og til noen få kroner + frakt. Alltid mottatt det. Anonymkode: 27a81...6f9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri opplevd noe sånt når jeg harbestilt via Wish. Har bestilt flere ting som er "gratis" og til noen få kroner + frakt. Alltid mottatt det. Anonymkode: 27a81...6f9 Ja, har jo gjort det før. Veldig rart at alle fire tingene ble stoppet. Anonymkode: d2d3c...5b2
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 Er de fra samme selger eller? Wish er vel litt sånn som Finn, mange selgere som tilbyr varene sine der. Om du bestilte bare den ene lille tingen fra hver leverandør, ting de ikke tjener noe på å sende til deg, så er kanskje det grunnen til at de kansellerte? De vil heller sende til noen som bestiller mer? Anonymkode: 8d5cd...78e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #5 Skrevet 14. november 2019 Du får det du betaler for, og du vet hvem du handler med når du kjøper billig ræl fra wish. Er du overrasket? Anonymkode: 65937...6d7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #6 Skrevet 14. november 2019 Har alltid fått det jeg har bestilt der. Anonymkode: dc5bb...153
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #7 Skrevet 14. november 2019 Du irriterer deg over å ikke gå fire dårlige kopier av noe til en samlet verdi av 20 kroner? Virkelig?! Anonymkode: f2360...506
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #8 Skrevet 14. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du irriterer deg over å ikke gå fire dårlige kopier av noe til en samlet verdi av 20 kroner? Virkelig?! Anonymkode: f2360...506 Irriterer meg over at de driver med lokketilbud. Anonymkode: d2d3c...5b2
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #9 Skrevet 15. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Irriterer meg over at de driver med lokketilbud. Anonymkode: d2d3c...5b2 Hvilket tilbud fra Wish er ikke lokketilbud?? Anonymkode: e1321...2b3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #10 Skrevet 15. november 2019 Wish er jo "katta i sekken "/kinderegg for voksne/folk som er gamle nok til å handle på nett. Man betaler ingenting og plutselig gjør man et kupp,- men ofte så ender m an bare opp med en god latter Da er det bra at man ikke trenger betale mer enn at man tåler å kaste de kronene i søpla. Tenker jeg Har handlet noen få gang og funnet ting som er så fine at om det er sant at gjenstanden er som på bildet så har jeg gjort et kupp, og så billig at jeg har råd til å miste de kronene om det er tull. Alltid moro å se hvor lang tid det tar å motta pakken,- ei uke eller to måneder,- kanskje "glemmer man" hva man har bestilt før pakken kommer og DA er det moro å åpne opp da. Eller, det er det jo uansett,- hva finner man inni der egentlig...... Anonymkode: 67ebc...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå