Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #26 Skrevet 12. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg sverger til nonstick, det holder ikke evig, men så brenner ikke grøten seg fast heller, da. Som den gjør i en jerngryte. Slike gryter egner seg kun til å koke grønnsaker i. Anonymkode: 6e549...6bb Trenger jo ikke bruke jerngryte til grøt. Stål fungerer topp! 🖒 Anonymkode: 40655...53a
amandine Skrevet 12. november 2019 #27 Skrevet 12. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg sverger til nonstick, det holder ikke evig, men så brenner ikke grøten seg fast heller, da. Som den gjør i en jerngryte. Slike gryter egner seg kun til å koke grønnsaker i. Anonymkode: 6e549...6bb Og jeg vil ikke ha med belegg, for er det én ting jeg ikke vil ha i maten så er det belegget når det blir slitt.. Jeg liker de emaljerte, laget akkurat frokostgrøt i en, og stål som kan skrubbes.
frk Nilsen Skrevet 12. november 2019 #28 Skrevet 12. november 2019 Har Le creuset støpejern til å lage kjøttsaus, gryter osv. Stål til koking av grønnsaker, pasta, ris, grøt. Husker ikke merke på stålkjelene.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #29 Skrevet 12. november 2019 54 minutter siden, frk Nilsen skrev: Har Le creuset støpejern til å lage kjøttsaus, gryter osv. Stål til koking av grønnsaker, pasta, ris, grøt. Husker ikke merke på stålkjelene. I stål fungerer alt like bra, en kompis som er kokk har alle sine frå IKEA. Anonymkode: 34433...b01
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #30 Skrevet 12. november 2019 6 timer siden, amandine skrev: Og jeg vil ikke ha med belegg, for er det én ting jeg ikke vil ha i maten så er det belegget når det blir slitt.. Jeg liker de emaljerte, laget akkurat frokostgrøt i en, og stål som kan skrubbes. Ja, det merker du helt sikkert mye av ! Er ikke sånn at det ramler av 20cm med belegg som legger seg som et lokk over kjøttdeigen liksom. Anonymkode: 6e549...6bb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #31 Skrevet 12. november 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det merker du helt sikkert mye av ! Er ikke sånn at det ramler av 20cm med belegg som legger seg som et lokk over kjøttdeigen liksom. Anonymkode: 6e549...6bb Veldig ekkelt å spise mat laget i oppripet beleggryte! Selvom du ikke får store flaker i maten vil du få stoffer i deg som ikke er ment å bli spist. Unødvendig! Anonymkode: 40655...53a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #32 Skrevet 13. november 2019 On 11/11/2019 at 7:07 PM, Anonym bruker said: Jeg har diverse billige og gamle gryter, og har lyst til å ønske meg nye til jul. Blir veldig glad om noen kan anbefale noen som både er pene å se på, praktiske å bruke (og lagre), og holder seg fine over tid. 🤞🏻☺️ Anonymkode: 06e24...095 Kyllinggryte fiskegryte havetsskatt suppe Anonymkode: bfd1f...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå