Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Min samboer lyver hele tiden. Det er stort sett om småting, men har vært en del større ting også som har fått større konsekvenser. Nå har han løyet igjen. Jeg sto der med bevis på løgnene, spurte han rett ut og likevel nekter han. Han sier ikke unnskyld, men gjør litt mer husarbeid enn vanlig en kort stund i etterkant. Sikkert pga dårlig samvittighet. Denne lyvingen tærer veldig på tilliten, og jeg tenker ofte på hvordan han selvfølgelig ville holdt utroskap eller annet skjult også. Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Akkurat sånn er mannen min også. I tillegg til flere andre ting, så her vurderes det sterkt skilsmisse. Jeg orker ikke mer av sånt jeg. Anonymkode: 4ea9c...c01
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat sånn er mannen min også. I tillegg til flere andre ting, så her vurderes det sterkt skilsmisse. Jeg orker ikke mer av sånt jeg. Anonymkode: 4ea9c...c01 Jeg kan ikke gå fra samboer nå. Hva sier du når han lyver? Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke gå fra samboer nå. Hva sier du når han lyver? Anonymkode: dde6d...860 Jeg sier at jeg vet at han lyver og at jeg til og med kan bevise det, men han gir seg faen ikke! Og da blir jeg så forbanna at jeg skjeller han ut. Men så går hverdagen sin gang, for det har vært så mange år nå at jeg bare zoner ut liksom. Men jeg vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Anonymkode: 4ea9c...c01
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Hvorfor skal han endre seg, HI? Han ser jo i praksis at det ikke får noen følger for ham, du godtar det gang på gang på gang, og dermed kan han bare fortsette. En mann som lyver slik hadde vært min eks! Anonymkode: 1f804...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal han endre seg, HI? Han ser jo i praksis at det ikke får noen følger for ham, du godtar det gang på gang på gang, og dermed kan han bare fortsette. En mann som lyver slik hadde vært min eks! Anonymkode: 1f804...9d7 Han kommer ikke til å endre seg. Det har jeg i hvert fall ingen tro på. Sånn som ting er nå kan jeg ikke gå selv om jeg gjerne skulle gjort det. Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sier at jeg vet at han lyver og at jeg til og med kan bevise det, men han gir seg faen ikke! Og da blir jeg så forbanna at jeg skjeller han ut. Men så går hverdagen sin gang, for det har vært så mange år nå at jeg bare zoner ut liksom. Men jeg vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Anonymkode: 4ea9c...c01 Det er helt likt som her det da. Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han kommer ikke til å endre seg. Det har jeg i hvert fall ingen tro på. Sånn som ting er nå kan jeg ikke gå selv om jeg gjerne skulle gjort det. Anonymkode: dde6d...860 Hvorfor tror du at du må bli hos en slik mann? Det er alltid en vei ut. Anonymkode: 1f804...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor tror du at du må bli hos en slik mann? Det er alltid en vei ut. Anonymkode: 1f804...9d7 Jeg har ikke råd, jobbsituasjonen tillater det ikke og jeg vil ikke barna skal ha mye samvær med far. Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke råd, jobbsituasjonen tillater det ikke og jeg vil ikke barna skal ha mye samvær med far. Anonymkode: dde6d...860 Du har ikke råd - det kan også tolkes som at du ikke er villig til å gå ned i standard. Jobbsituasjon - mye kan tilpasses om du har en ok arb.giver, eller du kan skaffe deg en barnevakt. Du vil ikke at barna skal ha mye samvær med far - likevel lar du ham passe barna når du har vanskelige vakter på jobb? Hvorfor er ikke far skikket til å ha barna alene? Skaff deg bevis. Ta opp samtaler og krangler hvor du får frem hvordan han er. Om han er psykisk voldelig (å lyve så mye som han gjør er jo en form for manipulering og psykisk vold), så kan du kanskje bevise det. Er han fysisk eller materielt voldelig, forsøk å dokumentere det også. Om han ikke ser barnas behov - dokumenter, dokumenter. Det er ikke sikkert det er så mye bedre for barna å se at du godtar alt du godtar fra denne mannen, barn merker langt mer enn foreldre ønsker å tro. Det finnes hjelp å få om du trenger å komme deg bort. Jo lenger du blir i et slikt forhold, jo mer ødelagt blir du og jo mer blir barna dine preget av det. Anonymkode: 1f804...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke råd - det kan også tolkes som at du ikke er villig til å gå ned i standard. Jobbsituasjon - mye kan tilpasses om du har en ok arb.giver, eller du kan skaffe deg en barnevakt. Du vil ikke at barna skal ha mye samvær med far - likevel lar du ham passe barna når du har vanskelige vakter på jobb? Hvorfor er ikke far skikket til å ha barna alene? Skaff deg bevis. Ta opp samtaler og krangler hvor du får frem hvordan han er. Om han er psykisk voldelig (å lyve så mye som han gjør er jo en form for manipulering og psykisk vold), så kan du kanskje bevise det. Er han fysisk eller materielt voldelig, forsøk å dokumentere det også. Om han ikke ser barnas behov - dokumenter, dokumenter. Det er ikke sikkert det er så mye bedre for barna å se at du godtar alt du godtar fra denne mannen, barn merker langt mer enn foreldre ønsker å tro. Det finnes hjelp å få om du trenger å komme deg bort. Jo lenger du blir i et slikt forhold, jo mer ødelagt blir du og jo mer blir barna dine preget av det. Anonymkode: 1f804...9d7 Jeg jobber i et lavtlønnsyrke. Det handler ikke om å gå ned i standard, men å ha penger til bolig, mat, klær og transport. Det er forskjell på å ha barn 5-6 timer noen få dager i uken når jeg kommer hjem etterhvert kontra samvær over flere dager. Han er ikke slem, men det skorter på hygiene, kosthold og generell oppfølging av barna. Å bytte jobb er nesten umulig, har prøvd lenge. Barnevakt har jeg ikke råd til på fast basis. Besteforeldrene jobber. Barna vet ikke om løgnene hans. De får heller ikke vite om det. Jeg snakker positivt om deres pappa. Anonymkode: dde6d...860
Anonym bruker Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i et lavtlønnsyrke. Det handler ikke om å gå ned i standard, men å ha penger til bolig, mat, klær og transport. Det er forskjell på å ha barn 5-6 timer noen få dager i uken når jeg kommer hjem etterhvert kontra samvær over flere dager. Han er ikke slem, men det skorter på hygiene, kosthold og generell oppfølging av barna. Å bytte jobb er nesten umulig, har prøvd lenge. Barnevakt har jeg ikke råd til på fast basis. Besteforeldrene jobber. Barna vet ikke om løgnene hans. De får heller ikke vite om det. Jeg snakker positivt om deres pappa. Anonymkode: dde6d...860 Meg som svarte her oppe. Her er det akkurat det samme jeg bekymrer meg for. Hygiene, neglklipping, lekser, kosthold og alt sånn som han ikke bryr seg om. Samme med økonomien, jeg er ufør og har 13 tusen i måneden. Men jeg innser bare mer og mer at det går snart ikke lenger. Jeg blir bare dårligere og dårligere av å se, snakke og være med han. Har ikke hatt sex på 1år og i sta spurte han om vi snart kunne begynne å ha det igjen og jeg kjente bare med hele meg at nei, ikke faen om jeg orker det. Anonymkode: 4ea9c...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå