Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 40 g havregryn. 0,5 ss chiafrø. 1/4 ts vaniljesukker. Melk over til det trekker inn i havregrynene (ca 1 dl?), 2 ss youghurt naturell. Bland godt sammen. Ha over 2 så frosne blåbær og 2 ss frosne bringebær. Sett i kjøleskapet. Dagen etter ringler du litt akasie-honning over. Min faste frokost før jobb, sunn, næringsrik og mettende, og GOD 😁 Anonymkode: 2a190...434
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Nam nam. Tusen takk! Anonymkode: 4495e...4db
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Jeg bruker havregryn, 2 t-skjeer linfrø og Biola (varierende mengde, men har i så mye Biola at det går å røre sen myk). Av og til har jeg oppi litt kokosmelkBlåbær, bringebær, banan ol på toppen. Anonymkode: d26b2...3ed
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Jeg bruker havregryn, knuste linfrø, chiafrø, solsikkefrø, rosiner, vaniljepulver og kanel. Blander med melk ( ku, havre, mandel eller kokosmelk) og gresk yoghurt. Dagen etter topper jeg med eple med kanel, banan med mandelsmør og hampfrø og blåbær. Strør over hakkede hasselnøtter ( eller andre nøtter) og kokosflak. Varierer toppingen litt etter hva jeg har og har lyst på. Anonymkode: e4ec2...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå