litekreativtbrukernavn Skrevet 7. november 2019 #26 Skrevet 7. november 2019 Når man tar ut produktene, lar de stå ute under oppholdet til fordel for eget og så setter det inn igjen så kan det ødelegge produktet. Andre ganger har man sikkert sett at folk tar av minibaren, og setter inn nytt som sikkert ikke samsvarer. Elektronisk registrering er også enklere for de mtp regnskap, og da blir det en "alt eller ikke noe" regel for enkelhets skyld. Når det er sagt så har jeg selv opplevd på konferanse at det var slikt kjøleskap, men jeg pumpet melk til babyen min og måtte bruke det mens jeg var der. Da bare snakket jeg med resepsjonen først, og det var null problem. Ble ikke ekstra belastet for det jeg flyttet. -Så god dialog kan hjelpe, hvis du trenger kjøleskapet.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. november 2019 #27 Skrevet 7. november 2019 Det er timer . Det vil si at det registreres at en vare flyttes og så har man en viss tid på seg til å sette den på plass igjen før det registreres
Hengebukksvinet Skrevet 7. november 2019 #28 Skrevet 7. november 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Også litt utrolig at voksne folk har så liten leseforståelse som du gir uttrykk for. Jeg lurer på noe. Det er ikke et problem for meg, det er et spørsmål om hvorvidt det faktisk er lov å lage denne typen regler. Lurer du aldri på noe? Anonymkode: bedac...b29 Selvfølgelig lurer jeg på noe av og til. Ingen grunn til å bli ufin.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #29 Skrevet 7. november 2019 37 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Selvfølgelig lurer jeg på noe av og til. Ingen grunn til å bli ufin. Når var jeg ufin? Anonymkode: bedac...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #30 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som gjør at folk forventer 100% rett til å gjøre det de vil, på private steder? De forteller deg at hotellrommet du leier har disse vilkårne. Det nytter ikke å komme med Norges lover da. Så lenge det ikke er diskriminerende, kan steder ha mange rare regler. Dresskode feks Anonymkode: 7d472...8be Dresskode og det å kreve folk for penger er jo ikke helt det samme. Vil de med loven i hånd kunne si at dette skylder du oss ekstra penger for, dette må du betale? Anonymkode: bedac...b29
Hengebukksvinet Skrevet 7. november 2019 #31 Skrevet 7. november 2019 (endret) 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når var jeg ufin? Anonymkode: bedac...b29 Du skriver jo indirekte at jeg ikke forstår innholdet i det jeg leser. Ikke akkurat et kompliment. Men for all del...det er lov å mene det. Endret 7. november 2019 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #32 Skrevet 7. november 2019 Alt man skal klage over Anonymkode: ce3d0...e26
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #33 Skrevet 7. november 2019 14 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Du skriver jo indirekte at jeg ikke forstår innholdet i det jeg leser. Ikke akkurat et kompliment. Men for all del...det er lov å mene det. Ikke indirekte, det skrev jeg rett ut. Ikke en kompliment, men heller ikke ufint. Når det du fikk ut av mitt innlegg var at jeg lager problemer ut av noe, så har du jo åpenbart ikke forstått hva jeg skrev. Anonymkode: bedac...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #34 Skrevet 7. november 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt man skal klage over Anonymkode: ce3d0...e26 Ikke sant 😘 Anonymkode: bedac...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #35 Skrevet 7. november 2019 Jeg ville tenkt at dette gjorde at hotellet solgte MINDRE enn før fra minibarene. Jeg ville i alle fall ikke turt å løfte ut en vinflaske for å lese bakpå, jeg ville bare droppet hele greia. Ville nok ikke turt å åpne kjøleskapdøren engang. Anonymkode: 3be5b...f0a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #36 Skrevet 7. november 2019 Jeg syns det er helt greit, og når det er en godt synlig informasjonslapp om dette. Jeg har vært på ett slikt hotell. Gikk i informasjonen og sa jeg måtte ha noe i kjøleskapet siden jeg hadde noe som måtte stå i kjøleskap. Ett allergibarn som trenger enkel mat lett tilgjengelig. Dette var null problem og jeg kunne ta ut og inn som jeg ville. De gjorde sikkert noe slik at jeg ikke skulle få noe regning på dette. De tilbudte seg å tømme det for meg også, men det trengte jeg ikke. Fikk plass til det lille jeg skulle ha der. Så selv strenge og firkanta regler er ikke ett problem. Anonymkode: c9ab8...ac0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #37 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når var jeg ufin? Anonymkode: bedac...b29 Ja. Å si at folk har dårlig leseforståelse bare fordi de ikke er enig med deg er 1) hersketeknikk 2) ufint Anonymkode: ed112...3dd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #38 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Å si at folk har dårlig leseforståelse bare fordi de ikke er enig med deg er 1) hersketeknikk 2) ufint Anonymkode: ed112...3dd Enig i det. Men jeg skrev ikke at hun hadde dårlig leseforståelse fordi hun var uenig med meg, men fordi hun åpenbart misforsto det jeg skrev. Anonymkode: bedac...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #39 Skrevet 7. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig i det. Men jeg skrev ikke at hun hadde dårlig leseforståelse fordi hun var uenig med meg, men fordi hun åpenbart misforsto det jeg skrev. Anonymkode: bedac...b29 Du får fortsette å fortelle deg selv det. Eventuelt kan du se på hvordan du formulerer deg. Når flere her oppfatter deg som frekk burde det kanskje si deg noe? Anonymkode: ed112...3dd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #40 Skrevet 7. november 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Gir egentlig mening da. Hotellet har noen faste produkter, fra faste leverandører som de bruker. Hvis hotellgjestene begynner å fylle opp selv (erstatte produkter), så kan de heller ikke kvalitetssikre. Hva om det er noe galt med produktene du setter inn? Eller er feil merke? Eller annet? Anonymkode: 2bca9...ad5 Er vel ikke snakk om å erstatte innholdet når man drar, men å flytte det ut mens man er der for å holde eget drikke kaldt. Anonymkode: 58de4...f4b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #41 Skrevet 7. november 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er vel ikke snakk om å erstatte innholdet når man drar, men å flytte det ut mens man er der for å holde eget drikke kaldt. Anonymkode: 58de4...f4b Trenger du eget kjøleskap på hotell, får du ta med deg ditt eget, f.eks en kjøleboks. Anonymkode: 8dc2a...78b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #42 Skrevet 7. november 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får fortsette å fortelle deg selv det. Eventuelt kan du se på hvordan du formulerer deg. Når flere her oppfatter deg som frekk burde det kanskje si deg noe? Anonymkode: ed112...3dd Det er vel bare du og Hengebuksvinet? Anonymkode: bedac...b29
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #43 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Å si at folk har dårlig leseforståelse bare fordi de ikke er enig med deg er 1) hersketeknikk 2) ufint Anonymkode: ed112...3dd Jeg synes nå ikke kommentaren til henbuksvinet var noe bedre jeg da Anonymkode: 97435...eb3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #44 Skrevet 7. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg synes nå ikke kommentaren til henbuksvinet var noe bedre jeg da Anonymkode: 97435...eb3 *Hengebuksvinet* Anonymkode: 97435...eb3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #45 Skrevet 7. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger du eget kjøleskap på hotell, får du ta med deg ditt eget, f.eks en kjøleboks. Anonymkode: 8dc2a...78b Så hvis du er på hotellovernatting så drikker du kun ute på restaurant/bar? Eller kjøper i minibaren? Du er kanskje ikke så ofte på hotell? Anonymkode: 48218...d94
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #46 Skrevet 7. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvis du er på hotellovernatting så drikker du kun ute på restaurant/bar? Eller kjøper i minibaren? Du er kanskje ikke så ofte på hotell? Anonymkode: 48218...d94 Joda, jeg er ofte på hotell. Anonymkode: 8dc2a...78b
Pobie Skrevet 7. november 2019 #47 Skrevet 7. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Du mener vel ikke seriøst at du hadde klaget over at du ikke kunne sette dine egne ting inn i kjøleskapet? Anonymkode: 97435...eb3 Ja selvfølgelig. Vi betaler for rommet og da forventer jeg å kunne sette mine egne ting i kjøleskapet. Med to små barn er vi avhengig av at diverse snacks og melk osv kan stå i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #48 Skrevet 8. november 2019 5 timer siden, Pobie skrev: Ja selvfølgelig. Vi betaler for rommet og da forventer jeg å kunne sette mine egne ting i kjøleskapet. Med to små barn er vi avhengig av at diverse snacks og melk osv kan stå i kjøleskapet. Det er seriøst det dummeste jeg har hørt. ☺️ Anonymkode: ed112...3dd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #49 Skrevet 8. november 2019 5 timer siden, Pobie skrev: Ja selvfølgelig. Vi betaler for rommet og da forventer jeg å kunne sette mine egne ting i kjøleskapet. Med to små barn er vi avhengig av at diverse snacks og melk osv kan stå i kjøleskapet. Oi, jeg blir flau på dine vegne faktisk. Minibaren er ikke der for at du skal kunne ha din private mat og drikke der, men for at de skal kunne selge kald drikke til gjestene sine. Atr dine unger må ha kald melk og snacks er da ikke hotellet sitt problem Anonymkode: 97435...eb3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #50 Skrevet 8. november 2019 Vil tro man kan ta ut produkt å se på de, for så å sette tilbake. Har sikkert en "tidsbegrensing2 på 10 min eller noe, slik at man har tid til å lese og tenke over om man vil ha den varen, eller ikke,- og sette den tilbake. Om man setter tilbake en annen vare innen den tid,- så blir denne varen ikke lest og uttaket blir belastet....Irriterende,- ja, men skjønner hotellene. De drifter med små marginer for tiden..... Anonymkode: a8658...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå