Gå til innhold

Barnet mitt kom hjem med loddbok fra skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bare levert det inn og sagt at med mindre jeg får bedre informasjon så selger verken jeg eller barnet mitt lodd. Vil du ikke selge lodd kan du ikke tvinges til det. Om de behandler deg og barnet ditt dårlig pga det er de jo så uprofesjonelle at de ikke burde fått beholde jobben.

Anonymkode: 5e2eb...25e

Fortsetter under...

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde bare levert det inn og sagt at med mindre jeg får bedre informasjon så selger verken jeg eller barnet mitt lodd. Vil du ikke selge lodd kan du ikke tvinges til det. Om de behandler deg og barnet ditt dårlig pga det er de jo så uprofesjonelle at de ikke burde fått beholde jobben.

Anonymkode: 5e2eb...25e

Det er veldig vanskelig å bevise at dem behandler mitt barn dårligere av den grunn.

Til dere andre som ikke har lest at det ryktes at rektor har narsissistiske trekk: Den sjansjen tar jeg bare ikke. Det er jo isåfall helt umulig å gi beskjed til både kontaktlærer og rektor. Nå viser det seg at flere foreldre reagerer på det samme, og at en forelder har sendt dette til avisen. Håper at avisen gjør en god jobb. Offentlig skole kan ikke bruke barna til å samle inn penger til ansattes eget forgodtbefinnende, dersom det er det dette er.

HI

Anonymkode: 61ade...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...