Gå til innhold

Uggs - god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har mine på fjerde året nå.

Anonymkode: 28413...093

Skrevet
10 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Ja, jeg er veldig fornøyd. Har denne modellen. https://www.getinspired.no/ugg-adirondack-iii-10951410-che Har vel hatt mine i 9-10 år nå. Så pris er ikke ille når du kan har dem i 10år + uten at de blir slitte. 

Vurdere å kjøpe meg nye Uggs, bare en annen modell enn de jeg har. Bytte litt på ;)

Seriøst de beste vinterskoene jeg noen gang har hatt. Siste paret kjøpte jeg for 1500 kr i USA. 

Anonymkode: 7736b...bf5

Skrevet
41 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Ja, jeg er veldig fornøyd. Har denne modellen. https://www.getinspired.no/ugg-adirondack-iii-10951410-che Har vel hatt mine i 9-10 år nå. Så pris er ikke ille når du kan har dem i 10år + uten at de blir slitte. 

Vurdere å kjøpe meg nye Uggs, bare en annen modell enn de jeg har. Bytte litt på ;)

Jeg har samme. Har ikke hatt annet enn UGGs vintersko de siste 20 årene. Adirondack'ene kjøpte jeg første gang i 2002 tror jeg. Har par nr to classic nå, de slites lettere men er bra likevel.

Skrevet

Jeg lånte nylig min datter sine og tenåringen har hatt de i tre sesonger (!) så ja🙈 De er jo bare helt nydelige å ha på, endte opp med å kjøpe meg et par like som de du viser men av merket Sheperd, virker som samme kvalitet (ekte saueull) men laaangt rimeligere.

Anonymkode: 43ed8...afc

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lånte nylig min datter sine og tenåringen har hatt de i tre sesonger (!) så ja🙈 De er jo bare helt nydelige å ha på, endte opp med å kjøpe meg et par like som de du viser men av merket Sheperd, virker som samme kvalitet (ekte saueull) men laaangt rimeligere.

Anonymkode: 43ed8...afc

Det er som å putte føttene inn i en sky. 

Anonymkode: d1274...5db

Skrevet

Sikkert fluffy og varme, men dessverre virkelig noe av det styggeste du kan ha på beina. I tillegg er de jo paddeflate og slett ikke bra for ryggen. 

Hver sin smak, selvsagt, men det fakta at de er helseskadelig er udiskutabelt. 

Anonymkode: 12fe0...4fd

Skrevet

Jeg synes de er grusomt stygge, men også vanvittig komfortable. Hee vinner komforten, spesielt når jeg står på sidelinjen og heier på fotballkamper. Kvalitetsmessig er de absolutt verdt pengene!

Anonymkode: 65e25...a28

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert fluffy og varme, men dessverre virkelig noe av det styggeste du kan ha på beina. I tillegg er de jo paddeflate og slett ikke bra for ryggen. 

Skoene det ble linket til over er en langt mer robust og grov sko enn de typiske fjortisuggsene folk ser for seg. Jeg har et par, modellen heter Kristin tror jeg. De er ikke paddeflate som ‘klassikerne’, samtidig er de langt mer nette og nøytrale enn Adirondack modellen så den svarte typen kan trygt brukes til jobb, i begravelse, til og fra julebord og andre situasjoner som krever pent antrekk der man også vil være varm etc etc. Men de har ikke såle som egner seg til hålkeføre da

Anonymkode: 63414...532

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke "udiskutabelt fakta" at de er helseskadelige, det er vel litt drøyt. De passer kanskje ikke alle, de flate, men de er ikke flatere enn converse, jeg går veldig fint på begge deler selv med dårlig rygg. Forskjellige sko til forskjellige føtter, man må finne det som passer enhver.

Skrevet

- Er ikke sålen såpass flat at du blir våt på beina når du går i snøen? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kom med litt linker til å støtte opp din påstand da😊

Anonymkode: 0a1ef...aef

Skrevet
Akkurat nå, DetYrer skrev:

- Er ikke sålen såpass flat at du blir våt på beina når du går i snøen? 

Se linken delt av frk.Nilsen

Anonymkode: 0a1ef...aef

Skrevet

Nå må dere ikke glemme at uggs er ett sko merke med hundrevis av modeller alt fra pensko til fjellsko..

Anonymkode: a97ab...3df

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid kjøpt meg vintersko på skopunkten, men nå har jeg lyst på noen sko jeg kan ha i flere år! Er uggs det jeg er ute etter? Tenker på uggs classic —> 

https://www.getinspired.no/ugg-classic-short-ii-10162230-blk?gclid=EAIaIQobChMIqJCUsIrU5QIVAkkYCh3zdAV3EAQYAiABEgJa4vD_BwE

Anonymkode: cc525...a91

Disse har overhodet ingen støtte på innsiden, så jeg ser bare for med skeivgåtte sko de blir tråkket innover... Utolig stygge sko, ser ut som tøfler, også tråkket innover. Ikke særlig lekkert ;) Er nok av tenåringsjenter som har sånne og tråkker de inn.

Men mye mulig komforten er verdt det, det skal jeg ikke uttale meg om siden jeg aldri kunne kjøpt sånne.

Anonymkode: 391f4...9e9

Skrevet

Er ikke Uggs litt så som så fremdeles når det gjelder dyrevelferden eller er det ryddet helt opp i?

Anonymkode: 51739...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...