Gå til innhold

Bytte navn på hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har adoptert verdens skjønneste hund. Han er nydelig og vi matcher bra. Det eneste er at han har et grusomt navn. Har noen erfaring med å bytte navn på 5år gammel hund?

Jeg har selvsagt tenkt på å bytte til noe som ligner, men det er ingen som minner engang.

Anonymkode: 685d4...8da

Skrevet

Det går fint, bare preg navnet på kos og godbiter og lys stemme.

Anonymkode: 54af7...c7d

Skrevet

Ikke noe problem, navnet er bare en kommando som alle andre og han lærer raskt å forbinde det med positiv oppmerksomhet. 

Skrevet

Har gjort det en gang. Jeg begynte med å si det nye navnet før det gamle navnet, hver gang jeg snakket til hunden. Etterhvert begynte hunden å reagere før jeg rakk å si det gamle navnet, og da sluttet jeg å bruke det.

Anonymkode: 063d8...29f

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har gjort det en gang. Jeg begynte med å si det nye navnet før det gamle navnet, hver gang jeg snakket til hunden. Etterhvert begynte hunden å reagere før jeg rakk å si det gamle navnet, og da sluttet jeg å bruke det.

Lurt!😃

Anonymkode: 50301...1cc

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Genialt! 

Anonymkode: 685d4...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...