Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Vi har adoptert verdens skjønneste hund. Han er nydelig og vi matcher bra. Det eneste er at han har et grusomt navn. Har noen erfaring med å bytte navn på 5år gammel hund? Jeg har selvsagt tenkt på å bytte til noe som ligner, men det er ingen som minner engang. Anonymkode: 685d4...8da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Det går fint, bare preg navnet på kos og godbiter og lys stemme. Anonymkode: 54af7...c7d
Pobie Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Ikke noe problem, navnet er bare en kommando som alle andre og han lærer raskt å forbinde det med positiv oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Har gjort det en gang. Jeg begynte med å si det nye navnet før det gamle navnet, hver gang jeg snakket til hunden. Etterhvert begynte hunden å reagere før jeg rakk å si det gamle navnet, og da sluttet jeg å bruke det. Anonymkode: 063d8...29f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Har gjort det en gang. Jeg begynte med å si det nye navnet før det gamle navnet, hver gang jeg snakket til hunden. Etterhvert begynte hunden å reagere før jeg rakk å si det gamle navnet, og da sluttet jeg å bruke det. Anonymkode: 063d8...29f Lurt!😃 Anonymkode: 50301...1cc
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Har gjort det en gang. Jeg begynte med å si det nye navnet før det gamle navnet, hver gang jeg snakket til hunden. Etterhvert begynte hunden å reagere før jeg rakk å si det gamle navnet, og da sluttet jeg å bruke det. Anonymkode: 063d8...29f Genialt! Anonymkode: 685d4...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå