Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Om man dusjer hver dag? Anonymkode: 77299...1bd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Ja. Virlelig trenger. Har ei på jobben som skryter av at hun kun bruker shampo en gang i uka, og skyller andre dager. Såpe bruker hun heller ikke. Vel.. Hun lukter dritt. Gammelt fett hår og gubbe. Anonymkode: f9005...6c9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Virlelig trenger. Har ei på jobben som skryter av at hun kun bruker shampo en gang i uka, og skyller andre dager. Såpe bruker hun heller ikke. Vel.. Hun lukter dritt. Gammelt fett hår og gubbe. Anonymkode: f9005...6c9 Såpass... 😄 Anonymkode: 77299...1bd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Hvorfor dusje uten å vaske seg, tenker jeg. Selvfølgelig bruker man såpe, men å vaske håret hver dag er ikke nødvendig. Det holder med annenhver. Anonymkode: b035f...4b5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg vasker håret annenhver dag. Når vi er på hytta, og det noen ganger går tre eller fire dager, merker jeg selv at håret lukter fett/uvasket/ikke godt. Jeg bruker også såpe hver gang jeg vasker meg, men kun under armene. Hvis jeg ikke bruker såpe der, lukter jeg fortsatt svette. Ellers lar jeg sjampo, balsam og den såpen renne over kroppen og jeg tenker det er vask nok. Vasker underlivet grundig, da, men kun med vann. Anonymkode: 68b30...16c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vasker håret annenhver dag. Når vi er på hytta, og det noen ganger går tre eller fire dager, merker jeg selv at håret lukter fett/uvasket/ikke godt. Jeg bruker også såpe hver gang jeg vasker meg, men kun under armene. Hvis jeg ikke bruker såpe der, lukter jeg fortsatt svette. Ellers lar jeg sjampo, balsam og den såpen renne over kroppen og jeg tenker det er vask nok. Vasker underlivet grundig, da, men kun med vann. Anonymkode: 68b30...16c Man blir ikke ren av å la vannet renne over kroppen Anonymkode: 850ba...e22
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vasker håret annenhver dag. Når vi er på hytta, og det noen ganger går tre eller fire dager, merker jeg selv at håret lukter fett/uvasket/ikke godt. Jeg bruker også såpe hver gang jeg vasker meg, men kun under armene. Hvis jeg ikke bruker såpe der, lukter jeg fortsatt svette. Ellers lar jeg sjampo, balsam og den såpen renne over kroppen og jeg tenker det er vask nok. Vasker underlivet grundig, da, men kun med vann. Anonymkode: 68b30...16c Såpe til underlivet- ja takk! Ellers blir det ikke rent og lukter. det finnes mild såpe for den slags. Anonymkode: abee0...6b3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man blir ikke ren av å la vannet renne over kroppen Anonymkode: 850ba...e22 Da har jeg vært skitten i 36 år ... Så jeg tror jeg stoler mer på min egen erfaring. Vasker du virkelig inn hele kroppen med såpe? Typ foran på leggen o.l.? 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Såpe til underlivet- ja takk! Ellers blir det ikke rent og lukter. det finnes mild såpe for den slags. Anonymkode: abee0...6b3 Neida, jeg har faktisk aldri vasket underlivet med såpe. Etter 36 år skulle man tro jeg ville lagt merke til at det ikke ble rent og at det luktet ... Men det gjør det altså ikke. Underlivet er selvrensende, selv om man selvfølgelig bør vaske med vann. Anonymkode: 68b30...16c
Elizabeth Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ellers blir det ikke rent og lukter Er ikke likt for alle, bruker kun vann, lukter ikke vondt av mitt underliv🙂
Himmel og hav Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 Såpe - nei. Det bruker jeg aldri i dusjen. Da klør jeg meg til blods etterpå, men jeg bruker såpefri kroppsvask eller dusjolje. Sjampo - ja, men ikke hver gang. Jeg vasker håret 2-3 ganger i uka. Holder i massevis.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #11 Skrevet 4. november 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Da har jeg vært skitten i 36 år ... Så jeg tror jeg stoler mer på min egen erfaring. Vasker du virkelig inn hele kroppen med såpe? Typ foran på leggen o.l.? Neida, jeg har faktisk aldri vasket underlivet med såpe. Etter 36 år skulle man tro jeg ville lagt merke til at det ikke ble rent og at det luktet ... Men det gjør det altså ikke. Underlivet er selvrensende, selv om man selvfølgelig bør vaske med vann. Anonymkode: 68b30...16c Jeg trener 4-5 ganger i uka, så ja! Jeg vasker meg inn med dusjolje/dusjsåpe overalt i dusjen. Og vasket føttene godt med såpe mellom tærne etc. Anonymkode: 186bc...4f6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #12 Skrevet 4. november 2019 Ja, ellers lukter man svette. Håret lukter også. Bruk såpe! Anonymkode: c34dd...6e0
Pobie Skrevet 4. november 2019 #13 Skrevet 4. november 2019 Hvis man først skal dusje så burde man vel sørge for at man blir ren? Ser ikke helt vitsen med å gå gjennom hele prosessen hvis man ikke blir ren. Jeg liker å dusje, men ikke så mye at jeg gjør det kun for moro skyld. Det er ikke alt på huden som er vannløselig, så ja, man må bruke såpe for å bli ren.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #14 Skrevet 4. november 2019 Hva er det dere fjerner med såpe som ikke løsner med vann og klut i dusjen? Jeg forstår behovet for sjampo av og til, men hva er poenget med såpe på kroppen hvos du ikke har fått på deg seige oljeflekker eller andre kjemikalier som sitter hardt og ikke er vannløslige? Anonymkode: c8e06...d0f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #15 Skrevet 4. november 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det dere fjerner med såpe som ikke løsner med vann og klut i dusjen? Jeg forstår behovet for sjampo av og til, men hva er poenget med såpe på kroppen hvos du ikke har fått på deg seige oljeflekker eller andre kjemikalier som sitter hardt og ikke er vannløslige? Anonymkode: c8e06...d0f Hvorfor vasker du hendene med såpe hvis du ikke har fått på deg seige oljeflekker eller andre kjemikalier som sitter hardt og ikke er vannløslige?? Anonymkode: 850ba...e22
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #16 Skrevet 4. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vasker du hendene med såpe hvis du ikke har fått på deg seige oljeflekker eller andre kjemikalier som sitter hardt og ikke er vannløslige?? Anonymkode: 850ba...e22 På hendene får jeg ofte oljeflekker og liknende. I tillegg tar jeg på mye som andre også tar på slik at jeg lett får skadelige bakterier og virus på hendene, som jeg kan overføre til meg selv eller andre. Det er i svært liten grad tilfelle for resten av kroppen. Anonymkode: c8e06...d0f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #17 Skrevet 4. november 2019 Jeg vasker alltid hender når jeg skal (etter do, før mat etc). Underlivet vasker jeg kun med vann. Håret vasker jeg hver gang jeg dusjer, men lar som hun over bare såpen renne nedover. Jeg er ikke møkkete på kroppen. Jeg vasker meg selvsagt under armene med såpe, og skrubber ansiktet med såpe for ansikt. Anonymkode: f4b3d...c38
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #18 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vasker alltid hender når jeg skal (etter do, før mat etc). Underlivet vasker jeg kun med vann. Håret vasker jeg hver gang jeg dusjer, men lar som hun over bare såpen renne nedover. Jeg er ikke møkkete på kroppen. Jeg vasker meg selvsagt under armene med såpe, og skrubber ansiktet med såpe for ansikt. Anonymkode: f4b3d...c38 Hvorfor er du så møkkete i ansiktet da hvis du ikke er møkkete på kroppen i det hele tatt? Hva når du har trent elle svettet pga andre ting? Anonymkode: 850ba...e22
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #19 Skrevet 4. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er du så møkkete i ansiktet da hvis du ikke er møkkete på kroppen i det hele tatt? Hva når du har trent elle svettet pga andre ting? Anonymkode: 850ba...e22 Er ikke møkkete i ansiktet, men jeg har jo sminka meg. Og man blir jo mer forurensa i ansiktet enn der kroppen er tildekt. Hvis jeg er svett etter trening (som er aldri, siden jeg ikke trener) så vasker jeg meg fortsatt med vann. Svetten som er på ryggen lukter ikke på samme måte som den under armene/bena Anonymkode: f4b3d...c38
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #20 Skrevet 4. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke møkkete i ansiktet, men jeg har jo sminka meg. Og man blir jo mer forurensa i ansiktet enn der kroppen er tildekt. Hvis jeg er svett etter trening (som er aldri, siden jeg ikke trener) så vasker jeg meg fortsatt med vann. Svetten som er på ryggen lukter ikke på samme måte som den under armene/bena Anonymkode: f4b3d...c38 Men du blir vel svett av andre ting enn trening av og til? Det lukter ikke den samme som under armene nei, men det lukter Anonymkode: 850ba...e22
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #21 Skrevet 4. november 2019 Herlighet, for en idiotisk ting å krangle om. Skjerp dere. Anonymkode: 85cd9...3c3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #22 Skrevet 4. november 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du blir vel svett av andre ting enn trening av og til? Det lukter ikke den samme som under armene nei, men det lukter Anonymkode: 850ba...e22 Ren svette får du jo bort med bare vann. Anonymkode: c8e06...d0f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #23 Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ren svette får du jo bort med bare vann. Anonymkode: c8e06...d0f Æsj du er ekkel! Du trenger såpe for å fjerne svette! Anonymkode: cef3e...168
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #24 Skrevet 4. november 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Æsj du er ekkel! Du trenger såpe for å fjerne svette! Anonymkode: cef3e...168 Kommer helt an på hvor på kroppen det er... Anonymkode: 77299...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #25 Skrevet 4. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer helt an på hvor på kroppen det er... Anonymkode: 77299...1bd Nei, faktisk ikke. Svette i seg selv er lett å bli kvitt med vann og eventuelt klut, men det er en del typer deodoranter, fuktighetskremer og medisiner som gir en lukt som kan være vanskelig å bli kvitt. Om du sliter med lukt under armene som er vanskelig å bli kvitt kan det være lurt å prøve åvdroppe alt av kremer, deodoranter og såper et par uker og bare vaske deg en til to ganger om dagen med vann. (Medisiner kan du jo ikke prøve deg frem med på samme måten). Anonymkode: c8e06...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå