Gå til innhold

Taylor Hill og Brrok Shields-øyenbryn (buskete). Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig sånne bryn, og da jeg var ung, hadde jeg dem sånn som henne. Men de siste ti årene har jeg alltid holdt dem under kontroll med napping. 

Jeg syns egentlig det er litt fint med sånne Brooke-Shields-aktige bryn - lurer på om jeg bare skal la alt vokse ut igjen.

Eller er dette sånt de fleste syns er stygt? Huleboer-look, liksom?

Bilderesultat for taylor hillBilderesultat for brooke shields young eyebrows

Anonymkode: b7901...8b4

Skrevet

Det er knallfint! 

Anonymkode: 15864...183

Skrevet

I alle fall mye finere enn mange av de kunstige, opptegnede brynene mange går rundt med nå

Anonymkode: 36ba9...41f

Skrevet

Jeg har ikke Så buskete, men jeg pynter ikke på de. De er helt naturlige

Anonymkode: b445c...6b2

Skrevet

Jeg synes det ser helt jævlig ut, men det viktigste er jo hva du synes. Er du som skal gå med dem

Anonymkode: b0590...d4b

Skrevet

Har sånne selv, syntes det er vakkert🙂

Skrevet

😍

Anonymkode: 7f8dd...93c

Skrevet

1000 ganger flottere enn alle varianter av påtegna bryn, enten man går for firkanta sprittusj- eller blyantstrekvarianten. Ja til naturlige bryn. 

Skrevet

Jeg har slike bryn, og napper kun skikkelig sorte villstrå som synes godt. Altså hår som befinner seg et godt stykke utenfor "brynsonen".

Det er smak og behag, men jeg har personlig aldri møtt noen som ikke er penere med sine naturlige bryn enn med alle andre varianter.

Jeg synes både syltynne eyeliner-bryn, og store, firkantede sprittusj-bryn, er like ille. Men smaken er som baken!

Anonymkode: 752a1...87a

Skrevet

Det kommer faktisk helt an på hvordan man ser ut ellers :) De fleste nordmenn er ikke like pene som disse modellene, og vil ikke kle et "røft utseende" på samme måte. Det kan slå helt feil ut.

Anonymkode: aad5d...a20

Skrevet

Det ser flott ut på disse damene, men de er så vakre at alt antakelig ville kledd dem. Jeg kjenner noen helt normalt utseende mennesker som har slike bryn, og jeg synes det ser litt ustelt ut. Helt ok å ha kraftige bryn, men synes det er finest når de er nappet litt i fasong og hårene ligger i samme retning.

Anonymkode: 5b4b1...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...