Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Er det melisglasur som er mest populært eller? Barneselskap Anonymkode: 960b7...157
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Tja. Jeg har laget smørkrem og ostekrem en del ganger, og det ser ut for å falle i smak. I hvert fall er det mange som bare spiser glasuren da. Men det er jo litt dyrere og mer stress å lage da. Men der som du har utstyr til det, er det fort gjort å pynte dem veldig fint sånn at det ser litt ekstra flott ut. Anonymkode: a8cc2...dcc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tja. Jeg har laget smørkrem og ostekrem en del ganger, og det ser ut for å falle i smak. I hvert fall er det mange som bare spiser glasuren da. Men det er jo litt dyrere og mer stress å lage da. Men der som du har utstyr til det, er det fort gjort å pynte dem veldig fint sånn at det ser litt ekstra flott ut. Anonymkode: a8cc2...dcc Ok! Anonymkode: 960b7...157
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Tror jeg lager muffinsene små i tilfelle de bare vil ete pynten. Anonymkode: 960b7...157
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg lager muffinsene små i tilfelle de bare vil ete pynten. Anonymkode: 960b7...157 Ja, det er nok lurt 😊 Her har ostekrem som brukes til gulrotkake, bare litt tykkere (mer melis) og med litt farge vært favoritten til lyse muffins. Og smørkrem med sjokolade til sjokolademuffins. Bruk en stor tip med stjerneform, så tar det bare sekunder å pynte. Og kanskje litt sølvkuler eller stjerner. Da ser det så lekkert ut atte 😉 Anonymkode: a8cc2...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå