Gå til innhold

Ville dere stolt på en klarsynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den klarsynte har hatt rett på alle mine svangerskap når det gjelder å si hvilket kjønn jeg bærer på... Skal jeg stole på han denne gangen også? Eller er det bare tull og tøys...?..

Anonymkode: b9435...64d

Skrevet

Bare tull og tøys, selvsagt. Men det er jo en 50% sjanse for å ha rett.

Jeg hadde til nød stolt på en "klarsynt" som lovet å ta ut søpla.

Anonymkode: d2bc0...d9d

Skrevet

Det er selvfølgelig bare tull. Hvis ikke synes jeg du skal be den klarsynte om å si noe om hvor Madeleine McCann er, hvor Anne Elisabeth Hagen er osv. Det er mye mer samfunnsnyttig enn å fortelle deg om du venter jente eller gutt, hvor det er 50/50-sjanse uansett.

Anonymkode: 976a7...099

Skrevet

Du vet vedkommende har 50% sjanse for å få det rett!?!??? Nei, selvfølgelig kan du ikke stole på det. Alt man skal lure på🙄

Anonymkode: d81c9...c2c

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er selvfølgelig bare tull. Hvis ikke synes jeg du skal be den klarsynte om å si noe om hvor Madeleine McCann er, hvor Anne Elisabeth Hagen er osv. Det er mye mer samfunnsnyttig enn å fortelle deg om du venter jente eller gutt, hvor det er 50/50-sjanse uansett.

Anonymkode: 976a7...099

En klarsynt er ikke Gud som ser alt her i verden. Da hadde ikke de sett noe annet enn en rullerende film i hodet om alt som skjer rundt i verden og fremmede mennesker. De sitter heller ikke med en fasit på ting. De kan veilede/guide og komme med råd eller en fornemmelse, men det er ikke sagt at ‘’sånn er det’’.

Blir du spådd av en klarsynt til å bli gravid i desember så er det ikke dermed sagt at det faktisk skjer. Det er en guide til hvor livet ser ut til å gå, men man kan selv velge å endre på spådommen hvis man ikke liker det. Hvis man for eksempel blir spådd til å være ensom en god stund til, men at den klarsynte for en fornemmelse av kjæledyr i nærmeste fremtid. Da kan man velge å gå ut på byen og finne seg en mann og droppe dyrebutikken.

ærlig talt, altfor mange har feil oppfatning av en klarsynt og spådommer.

Anonymkode: 854b6...86e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En klarsynt er ikke Gud som ser alt her i verden. Da hadde ikke de sett noe annet enn en rullerende film i hodet om alt som skjer rundt i verden og fremmede mennesker. De sitter heller ikke med en fasit på ting. De kan veilede/guide og komme med råd eller en fornemmelse, men det er ikke sagt at ‘’sånn er det’’.

Blir du spådd av en klarsynt til å bli gravid i desember så er det ikke dermed sagt at det faktisk skjer. Det er en guide til hvor livet ser ut til å gå, men man kan selv velge å endre på spådommen hvis man ikke liker det. Hvis man for eksempel blir spådd til å være ensom en god stund til, men at den klarsynte for en fornemmelse av kjæledyr i nærmeste fremtid. Da kan man velge å gå ut på byen og finne seg en mann og droppe dyrebutikken.

Det du sier her er at det er humbug og ren gjetning

Anonymkode: a0bfa...813

Skrevet

50% sjans for å si riktig kjønn er ganske god odds altså.. 

Når det er sagt.. Jeg hadde en merkelig opplevelse en gang, hvor et fremmed menneske uoppfordret tok kontakt med meg på et utested. Han påsto at han så jeg hadde med meg en mann og at denne mannen ville ha kontakt med meg. Jeg ble både skeptisk og småredd, likte liksom ikke høre at en død person fulgte etter meg.. 🙈 

Men uansett.. Den mannen fortalte så mange ting som han umulig kunne visst om meg. Har aldri sett han før eller siden. Så at klarsynthet er bare humbug... Tja, jeg trodde det inntil den kvelden. 

Anonymkode: d7385...411

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så da får den klarsynte rett uansett da? Hvis det som er spådd skjer, så er han/hun klarsynt. Hvis det ikke skjer, så har man valgt annerledes enn det den klarsynte har forutsett? Det blir for enkelt. 

Enten er su klarsynt og kan se, eller så er du ikke. Det er lett for en klarsynt å lure de lettlurte. Det har jeg merket. Og det har jeg sett. Men om man får rett 1/10 ganger, så han man flaks, man er ikke klarsynt. Hadde de påståtte klarsynte hatt rett i 10/10 tilfeller, så kunne jeg trodd på det

Anonymkode: 91879...f0c

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

For noe pisspreik!

Anonymkode: d81c9...c2c

Skrevet

En klarsynt kan også feiltolke, så man kan aldri stole på det den klarsynte sier, på den måten du HI, spør om.

Anonymkode: 67882...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...