Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg prøvde den vognen. Den er jo fin og alt det der. Men sittedelen er så rar. Sittedelen blir enten så veldig bratt eller for langt bakover. Dere som har den, er dere fornøyd? Eller er sittedelen litt håpløs? Anonymkode: 7c2f0...6a3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Sportadelen er skikkelig bra. Den har tre innstillinger. Min 1-åring sitter i mellomstillingen enda, men blir nok den mest sittende stillingen snart. Anonymkode: 732af...088
Amalies mamma Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Vi har hatt den til begge våre. Veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Så dere syntes ikke den er for bratt på øverste stilling? Anonymkode: 7c2f0...6a3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Er det bugaboo fox dere snakker om? Den ser ut til å være best i test, men synes sittedelen ser litt rar ut?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg er nå på min 2.Bugaboo, nå hadde vinter og slett slitt ut den første, etter 11 år og fire barn. Først cameleon, nå buffalo. Alle barna har elsket vogna. Sovet som steiner både i bagdel og med knekk i knærne i sportsdelen. Har også elsket å sitte i sportsdelen. 👍🏼 kjøp! Anonymkode: 6c621...5ee
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 De fleste vogner nå har ergonomisk sittedel. De fleste barn elsker det. Den oppreiste sittestillingen pleier å være veldig populær, fordi ryggen får god støtte og de får sett seg ordentlig omkring. Hvis man bare er vant med Emmaljunga- og Simo-vogner fra 90-tallet, så føles sikkert disse vognene litt uvante ut. Men de er virkelig supre. Det eneste jeg ikke liker med Bugaboo Fox er de små forhjulene og at den er så innmari lav. Anonymkode: afb4b...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå