Gå til innhold

Studere barnehagelærer samlingsbasert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal til neste år studere barnehagelærer, og begynner allerede å lure på hva som kan være best, samlingsbasert eller vanlig? Jeg ønsker å jobbe i tillegg til studie, så jeg tror det mest gunstige blir samlinsgbasert, men samtidig vet jeg ikke om det er noen negative sider med det i forhåndtil vanlig studieløp?

Så, har du studert bhglærer samlingsbasert? Var det lett å kombinere med jobb? Var det noen negative sider med det? Gjerne også svar om du ikke studerte det samlingsbasert men samtidig jobbet! :) 

Anonymkode: 5e684...c17

Fortsetter under...

Skrevet

Nå er det en stund siden jeg studerte, så mulig ting har endret seg når det kommer til hvor mye undervisning som er obligatorisk?

Men jeg studerte da vanlig, og jeg tror alle i klassen jobbet ved siden av. Uansett om du er 20 eller 45 år så trenger du litt mer penger enn lånekassen kan gi deg. Men ingen i klassen jobbet i barnehage, for vi var jo på skolen hver dag...

Jeg jobbet i lekebutikk, lørdager og helger, flere jobbet i den type jobber. Hadde også noen som jobbet i bolig, hver tredje helg og ferier f.eks. Noen jobbet i utelivsbransjen, og da på helg.

Vil tro det er lettere å ha en dagjobb om du studerer samlingsbasert. Litt usikker på hvordan det blir med praksis da, vi var jo ute flere uker om gangen og da må jo annet arbeid settes til side.

Anonymkode: 1af25...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...