Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Noen som har slike bokhyller (m/dører). Er de slitesterke og stødige? Føler at alt raser sammen hos oss. Enten fordi mine monteringsegenskaper ikke er på topp eller så har eg ein tendens til å ta litt mye inn i skuffer og skap 🙈 Anonymkode: 6918d...30a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 Ja, de er svært slitesterke, men det krever selvfølgelig at de er montert korrekt. Har masse IKEA-møbler, brukt i årevis, men er også svært nøye med montering og skrur godt til. Anonymkode: f2820...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Noen som har slike bokhyller (m/dører). Er de slitesterke og stødige? Føler at alt raser sammen hos oss. Enten fordi mine monteringsegenskaper ikke er på topp eller så har eg ein tendens til å ta litt mye inn i skuffer og skap 🙈 Anonymkode: 6918d...30a Jeg har både 40 og 80 bredde. Både med og uten dører. Ser det at hylla jeg har på rommet til datteren min har definitivt blitt overbelastet. 80 hylle som har enkelte plasser blitt fylt med dobbelt opp av bøker (hylle lengden pluss nesten det samme oppå bøkene. Den har fått svai. Det ser jeg også at jeg var gjerrig på spiker i bakplaten, så den buler litt. De andre hyllene er like stødige og fine. Så de funker fint til vanlig mengde (ikke dobbelt opp med vanlige bøker eller fylt til randen med fulle permer. Anonymkode: ddbf2...679
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har både 40 og 80 bredde. Både med og uten dører. Ser det at hylla jeg har på rommet til datteren min har definitivt blitt overbelastet. 80 hylle som har enkelte plasser blitt fylt med dobbelt opp av bøker (hylle lengden pluss nesten det samme oppå bøkene. Den har fått svai. Det ser jeg også at jeg var gjerrig på spiker i bakplaten, så den buler litt. De andre hyllene er like stødige og fine. Så de funker fint til vanlig mengde (ikke dobbelt opp med vanlige bøker eller fylt til randen med fulle permer. Anonymkode: ddbf2...679 Takk for svar. Er de velig høye eller går det Ann med pynteting oppå? Klarer ikke helt se det for meg 🙈 Anonymkode: 6918d...30a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Er de velig høye eller går det Ann med pynteting oppå? Klarer ikke helt se det for meg 🙈 Anonymkode: 6918d...30a Jeg har litt av dåpstingene til barna på noen (pluss pladtplomst av hengetypen (jupp, litt harry. Men orker ikke vanne i kjelleren) og bursdagskronene datteren min har fått i barnehagen på den andre. Husker ikke høyden på de. Men, litt plass er der. Anonymkode: ddbf2...679
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 Har flere av dem. I stua har jeg bygd de inn, altså skrudd de fast i veggen fra og har hyller fra gulv til tak med lister rundt så de er helt innebygd. Har en høy og en lav oppå hverandre. I gangen utenfor barnerommene har jeg to av de smaleste, de står fint med bøker og puslespill i. I kjellerstua har jeg tre stykker med bøker i. Alle har holdt seg fint her, ingen har rast sammen Anonymkode: eb5e8...37f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #7 Skrevet 20. oktober 2019 Stødige de. Må selvsagt følge bruksanvisningen. De spikrene bak stabiliserer hele hylla feks. Vi hadde dører med halvparten glass. Så kunne vi gjemme skrot og vise frem ting, win-win Anonymkode: 16f32...158
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #8 Skrevet 20. oktober 2019 Billett vel det beste IKEA noe sinne har solgt når det kommer til holdbarhet. Burde ha hamstret før de gikk ut 🤔 Anonymkode: 7d624...6ad
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #9 Skrevet 20. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Billett vel det beste IKEA noe sinne har solgt når det kommer til holdbarhet. Burde ha hamstret før de gikk ut 🤔 Anonymkode: 7d624...6ad OMG, f&%>ing autocorrect 😡 Billy ble til billett 😅 Anonymkode: 7d624...6ad
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #10 Skrevet 20. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Billett vel det beste IKEA noe sinne har solgt når det kommer til holdbarhet. Burde ha hamstret før de gikk ut 🤔 Anonymkode: 7d624...6ad Selges de ikke lenger? Anonymkode: 6918d...30a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #11 Skrevet 20. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selges de ikke lenger? Anonymkode: 6918d...30a Finner de på nettsiden. Så de selges nok fortsatt. Rart om de skulle kuttet ut den bokhylla de selger desidert mest av. Anonymkode: 96461...e4c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #12 Skrevet 20. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finner de på nettsiden. Så de selges nok fortsatt. Rart om de skulle kuttet ut den bokhylla de selger desidert mest av. Anonymkode: 96461...e4c Så bra. Hørte bare at de skulle byttes ut, men da forandret de sikkert mening. Anonymkode: 7d624...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå