Gå til innhold

Apple id til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig for barnet å få egen Apple konto .Ho er 9 år. Nå så er det via meg så min mail adr. står når hun sender meldinger og der var visst ikke kjekt. Jeg er så lite teknisk så aner ikke hvordan det gjøres. 

Anonymkode: 1d0e9...ab8

Skrevet

Mine har det. Opprettet da de kjøpte seg iPad. Men husker ikke hvordan. Alt av kjøp, nedlastinger osv. får jeg melding om og må godkjenne. 

Anonymkode: b0c32...129

Skrevet

Jeg selv har Samsung telefon og dattera har iPhone. På hennes telefon får jeg frem familiedeling via innstillinger, men det er vel på min jeg må gjøre det? Vurderer å slette og lage nye, men usikker på om det er lurt. HI

Skrevet

Finnes det Apple id på samsung telefoner eller heter det noe annet? HI

Skrevet

Hei! Gå til innstillinger - apple id (øverst der initialene dine står) - familiedeling.

Så oppretter du en egen bruker for datteren din. Du må opprette egen icloud epost adresse for henne. 

Anonymkode: 8ae66...e84

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei! Gå til innstillinger - apple id (øverst der initialene dine står) - familiedeling.

Så oppretter du en egen bruker for datteren din. Du må opprette egen icloud epost adresse for henne. 

Sorry, så nå at du har samsung 🤪 da vet jeg dessverre ikke 😊

Skrevet

Mine har egen Apple ID, men jeg har også Apple, så jeg styrer det via min telefon. Tipper du ikke får styrt Apple via Samsung. 

Anonymkode: 72c57...813

Skrevet

At det står din email når hun sender meldinger har i utgangspunktet ingenting med din Apple-ID å gjøre. 
 Under innstillinger - meldinger kan du huke av for hva som skal være avsender (email, telefonnummer.

Anonymkode: d2f2d...123

Skrevet

Ok. Fant ut av det. Klarte ikke å huke av for telefonnummer, men fant den mail som ho har knytta opp til deg i fsnilielink og brukte den. 😊 Men så står det og mitt navn på .....iPhone og......iPad istedenfor hennes på innstillinger. Forstår ikke hvorfor? 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...