Gå til innhold

Hva kjøpe i bursdagsgave til min rike, single venninne?

Anbefalte innlegg

Vi er gamle barndomsvenner, hatt begrenset kontakt nå som voksen. Men, vi har kontakt nå og da.

Er invitert i 40-årsdag dag til henne neste helg. Hun skal feire med 100 gjester ++ på et utested. Sushi og champagne. 

Hun er rik, og reiser jorden rundt som det passer henne. Selvstendig næringsdrivende. 

Føler ikke jeg kan kjøpe en bodylotion til 299 akkurat. Ikke heller en krystallskål. 😅Heller ikke en champagne,  siden det feires på et utested..... Hun har alt hun trenger, og vel så det. 

HVA kjøper jeg? Tar i mot tips med takk😊

(jeg vasser ikke i penger, så ønsker holde meg under 500 kr på gave.😅)

Anonymkode: 7a5a2...0c1

Fortsetter under...

Lag en fotobok/minnebok fra dere var barn. Siden dere er barndomsvenninner har du kanskje bilder, postkort, ting som dere har skrevet i hverandres skoledagbøker/minnebøker etc som du kan ta kopi/bilde av til boken. Jeg hadde satt pris på det. 

Anonymkode: 163f4...512

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lag en fotobok/minnebok fra dere var barn. Siden dere er barndomsvenninner har du kanskje bilder, postkort, ting som dere har skrevet i hverandres skoledagbøker/minnebøker etc som du kan ta kopi/bilde av til boken. Jeg hadde satt pris på det. 

Anonymkode: 163f4...512

Dette synes jeg var et godt forslag :)

Ev. kan du gjøre noe helt annet - be henne med på overnatting i telt eller be henne med på en tur i fjellheimen. Altså, ikke noe som koster penger, men det å bruke tid sammen, opplevelser, bygge sterkere bånd, helt jordnære opplevelser.

Anonymkode: 7aa49...c66

Gi henne noe som betyr noe for dere to sammen. Et helt kilo av favorittgodteriet deres fra dengang i et stort kremmerhus. Innrammete sider fra favorittbladet deres med håndskrevne kommentarer og minner fra den gang. Om dere skrev i poesi/vennebøker den gang så kopier noe av det opp, evn på en t-skjorte.

Anonymkode: 71e67...9c0

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, her var det noen kleine gaveforslag. Dette kan bli riktig, men det kan også bli heeelt feil. Det avhenger av hennes preferanser og relasjonen dere imellom. 

Anonymkode: a2571...90d

Enig! 

«T-skjorte med trykk fra minnebok»

Jeg dæver! 😂😂

Anonymkode: caf52...173

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig! 

Jeg dæver! 😂😂

Hi etterlyser tips. Og så er det opp til hi hva hun gir. Skjerp deg! 

Anonymkode: 750f2...6de

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig! 

Jeg dæver! 😂😂

Men selv er du ikke i stand til å komme på ett eneste forslag...

Anonymkode: 7aa49...c66

Selv om hun har mye penger så betyr det ikke at hun ikke setter pris på en vanlig gave til 40årsdagen. 

Gi noe personlig som du vet hun kommer til å sette pris på. Gjerne noe dere kan gjøre sammen.
Konsertbillett, teater, middag ute, startnr til Sentrumsløpet/KK-mila etc, Hengekøye med overnattingstur i skogen sammen. 

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...