Gå til innhold

Kunne din 5-6 åring brukt en slik lue?🧐

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller ville den vært for barnslig (pga duskene?). Jeg skal kjøpe kicat vinterlue til gutten min. Han mener dette er en «babylue», men den er jo så god og varm på ørene. 

https://www.samsofie.no/products/kivat-dus-gronn-hettelue-i-ull-med-refleksstjerne

Anonymkode: 38a9c...429

Mine unger hadde aldri hatt på seg en slik lue! Hvertfall ikke til en på fem seks. De er jo bæl stygge og ser ut som en narr lue. Sykt dyre også sikkert

Anonymkode: 66da3...6f2

Skrevet

Ha ha 😂

Nei bør max være 1-2 år.

Anonymkode: 48616...3df

Skrevet

Min 1. klassing hadde nektet. 

Anonymkode: 74f0b...a47

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller ville den vært for barnslig (pga duskene?). Jeg skal kjøpe kicat vinterlue til gutten min. Han mener dette er en «babylue», men den er jo så god og varm på ørene. 

https://www.samsofie.no/products/kivat-dus-gronn-hettelue-i-ull-med-refleksstjerne

Anonymkode: 38a9c...429

Oi! Det var skikkelig babylue ja. 

For 1- 2 åringer. 

Gå på xxl, der finner du luer som går over ørene. 

Anonymkode: 327c0...5b0

Skrevet

Siterer min 5 år gamle gutt: «Ooooiii! Den var kul!»

😊

Annonse

Skrevet

Aldri om min sønn på 5,5 (skolegutt) hadde brukt den der. Men han hadde derimot slik når han var liten, 1-2 år. Det er veldig gode luer. Jeg har hatt til jentene mine også når de var så små. Jeg er enig med din sønn, det er en babylue. Du bør respektere at han syns det. Han begynner å bli stor, og bør få litt medbestemmelsesrett. 

Anonymkode: eaec0...5cd

Skrevet

Nei, slike halsluer hadde ikke min brukt fra rundt 4-5 års alder

Anonymkode: 6b0df...db8

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer til å bruke balaklava på 5 åringen denne vinteren også pga barnehagen tar sjeldent på noe i halsen. Prøvd med både hals og nøff, men like åpen går hun og da blir hun lett syk. Lue med knytting gidder de heller ikke, så da ble hun gående med lua på snei og øra utenfor og etter mange runder med øreverk og sprukket trommehinne vil vi helst ikke at hun går og blir kald på ørene.

Anonymkode: d1745...473

En femåring burde klare å ta på en hals selv.. 

Anonymkode: ba295...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...