Gå til innhold

Wonda bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne bh'en? Den ser jo litt merkelig ut, men jeg vurderer å prøve den. Men ville gjerne hørt noen erfaringer.

Hvis du ikke vil åpne linken, så er det den som reklameres for på facebook. Den klistret utenpå brystet og ligner på playboy bunnyen 🙈

https://wondabra.com/

Anonymkode: 4480f...308

Skrevet

Hvis du har små pupper og ikke synes det gjør noe å rive store "plastre" av huden er den sikkert grei. Ja, og om du aldri svetter.

Anonymkode: e530a...a00

Skrevet

Det ser jo bra ut, men jeg kan ikke skjønne at de skal gi støtte nok, spesielt hvis man har litt store pupper

Anonymkode: e3c1d...7f2

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har små pupper og ikke synes det gjør noe å rive store "plastre" av huden er den sikkert grei. Ja, og om du aldri svetter.

Er det vanlig å svette oppå puppene da?

Anonymkode: e3c1d...7f2

Skrevet

Har små pupper, B-cup. Svetter aldri, så det er ikke noe problem. De henger ikke, og kunne gått uten noe i forhold til fasongen, men synes det blir for løst. I tillegg vises brystvorta gjennom genseren, og det er uaktuelt. 

Men vil denne se fast nok ut, hvis dere skjønner hva jeg mener? 

Skrevet

sett reklame på facebook, du?

Anonymkode: fc3e0...c2a

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sett reklame på facebook, du?

Anonymkode: fc3e0...c2a

Ja, har sett reklamen. Men reklame lyver jo ofte. Jeg vil gjerne høre fra noen som har prøvd den selv.

Hi

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har sett reklamen. Men reklame lyver jo ofte. Jeg vil gjerne høre fra noen som har prøvd den selv.

Hi

Jeg fortalte deg jo hvorfor det ikke er bra. Jeg har prøvd.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette med å ta av BHen er neppe noe problem. Jeg har måttet fjerne brystene pga kreft og det går helt fint å ta av "klistreprotesene". Sikkert det samme konseptet, tenker jeg :)

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fortalte deg jo hvorfor det ikke er bra. Jeg har prøvd.

Å slik ja. Beklager, jeg tolket det feil. Ja, det var vel det jeg mistenkte, at det ikke var så glatt og enkelt som på reklamen. Det er jo ofte ikke det. Takk for at du delte din erfaring 😊

Skrevet
10 minutter siden, MarshOfDecay skrev:

Akkurat dette med å ta av BHen er neppe noe problem. Jeg har måttet fjerne brystene pga kreft og det går helt fint å ta av "klistreprotesene". Sikkert det samme konseptet, tenker jeg :)

Takk for svar. Godt å høre at du synes det fungerer fint i alle fall, når situasjonen først er sånn 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...