Gå til innhold

Noen som er flink å tolke drømmer? Drømmer at han tar selvmord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter ikke «å ta selvmord»! Man «tar» ikke mord, man begår det. Og ettersom «mord» er et veldig belastende uttrykk, bør det unngås i denne sammenhengen. Det heter «å ta sitt eget liv».

Anonymkode: 27c01...538

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det heter ikke «å ta selvmord»! Man «tar» ikke mord, man begår det. Og ettersom «mord» er et veldig belastende uttrykk, bør det unngås i denne sammenhengen. Det heter «å ta sitt eget liv».

Å jessu navn.. 

Anonymkode: 05f69...c18

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å jessu navn.. 

Dette er faktisk viktig for mange mennesker. Det betyr noe hvilke ord man bruker. Det heter ikke lenger å være gæern, men psykisk syk. Det heter ikke mongo, men Downs syndrom. Og mennesker som har det så vondt at de ikke makter livet er ikke mordere.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er faktisk viktig for mange mennesker. Det betyr noe hvilke ord man bruker. Det heter ikke lenger å være gæern, men psykisk syk. Det heter ikke mongo, men Downs syndrom. Og mennesker som har det så vondt at de ikke makter livet er ikke mordere.

Kanskje du heller kan bidra til tråden. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kanskje du heller kan bidra til tråden. 

Drømmetyding er vissvass. Stigmatisering med ord er ikke det.

Gjest Antarctica
Skrevet
På 13.10.2019 den 22.31, Anonym bruker skrev:

Kan du tyde drømmer?

Anonymkode: 482ef...19f

Ingen kan TYDE drømmer. Men dersom man leser litt om hvordan drømmer kan fortolkes, så kan man bli litt klokere på det underbevisste sjeleliv.

Gjest Antarctica
Skrevet
På 13.10.2019 den 22.38, Anonym bruker skrev:

Det er jeg ikke enig med deg i. Veldig ofte er drømmene enkle og forteller om ting du har opplevd eller tenkt på. Når du drømmer om ungene dine er det for eksempel som regel ting som omhandler ungene du drømmer om.

Anonymkode: ad438...912

Vel, den største autoriteten på området, Freud, sa det som jeg sier nå. Så dersom du er «uenig» i det, så bygger du det jo kun på dine egne drømmer - ikke på drømming som fenomen.

Skrevet

Jeg har drømt at en jeg kjenner lå død i ei kiste. Han lever enda 

Anonymkode: b1172...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...