Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Burde kanskje brukt det oftere..?.. Men er lenge siden jeg har brukt det. Brukte i dag og verket i alle tennene oppe.. Er det mulig? Verket ganske mye i flere timer.. Var tilogmed vondt å spise. Normalt? Jeg er forresten gravid hvis det har noe å si.. Anonymkode: 72b67...6c1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Tannkjøttet har litt lettere for å blø når du går gravid, men det høres ikke normalt ut at det skal gjøre vondt? Jeg bruker tanntråd hver dag så for meg blir det veldig rart å bruke det så sjelden og få vondt i tennene av det... Anonymkode: 31192...5f4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tannkjøttet har litt lettere for å blø når du går gravid, men det høres ikke normalt ut at det skal gjøre vondt? Jeg bruker tanntråd hver dag så for meg blir det veldig rart å bruke det så sjelden og få vondt i tennene av det... Anonymkode: 31192...5f4 Jeg begynte å blø også ja. Og det var vondt lenge etterpå 😕 Anonymkode: 72b67...6c1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Mulig du har tannkjøttbetennelse hvis det blør og gjør vondt. Er tannkjøttet rødt? Bruk tanntråd hver dag, gjerne mellomromsbørster også. Det blir bedre hvis du er flink med renholdet. Anonymkode: 48271...ba5
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg begynte å blø også ja. Og det var vondt lenge etterpå 😕 Anonymkode: 72b67...6c1 Ville kjøpt et skyllemiddel på apoteket som demper betennelse, og brukt tanntråd hver dag fremover. Det vil blø mindre etterhvert som det blir skikkelig rent og betennelsen i tannkjøttet går tilbake. Eneste som hjelper er å holde det rent og da må det tanntråd til. Anonymkode: 31192...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå