Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Vil så gjerne dra tilbake til Sunwing på Kypros! Er det idiotisk å bestille tur med dem slik situasjonen ble for noen uker siden? Anonymkode: f2ee0...39d
KellyTaylor Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Har akkurat bestilt neste års ferie med Ving og satser på at alt går på skinner fremover!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Så lenge det er en pakkereise, får du uansett tilbake pengene dersom det skulle skje noe mer. Hvis alle unngår Ving, går de i hvert fall konkurs, og det ville vært synd. Elsker Ving! Jeg ville bestilt. Vi var faktisk på Sunwing på Kypros i sommer. Anonymkode: 7c617...3ed
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Kloden koker, dere flyr som om ingen ting har hendt. Går det ikke inn? Anonymkode: c233b...c2b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Er på ferie i regi av Ving akkurat nå. En og en halv time forsinket utreise, ellers alt på stell. Bomma på hotell, men det er ene og alene min egen feil. Anonymkode: f6dbc...2cb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kloden koker, dere flyr som om ingen ting har hendt. Går det ikke inn? Anonymkode: c233b...c2b hva med pilotene og de som driver flyselskap? bør ikke de tenke miljø? Helvets miljø!!!!!! jeg har alltid tenkt miljø og ikke forbruke mye unødvendig. men nå er det heller ikke bar flyvning som skader. hva skal vi egentlig? bare holde oss der vi er? Anonymkode: 5ab1b...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå