Gå til innhold

søker jobber, men føler meg ikke kvalifisert til noen ting :(

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor har man ikke innsett realiteten før det er kjedelig? jeg synes ike det er kjedelig å jobbe i kafe...men man er ikke garantert å få den. 
mener dere at jeg bør søke som bussjafør? virker egetnlig som dere synes det er ekstra viktig at jeg gjør det jeg ikke vil 😛 bare fordi man skal innse realiteten. 

Anonymkode: 634c0...c0d

Rene ord for penga. Hvis du ikke får jobben du vil ha så er du ikke kvalifisert. Da har du to valg, ene er å tilegne deg formell kompetanse og få erfaring innen området. Det andre valget er som du gjør nå, surver i vei om at alt er håpløst, men gidder fankarn ikke å gjøre noe for å forbedre livet ditt. Jeg bryr meg katta om hvordan du har det så du får leve livet i din egen snevre drittverden så kan vi som faktisk gidder å ta utdannelse ha en jobb vi stortrives i og som også gir oss en høy lønn.

Anonymkode: 7e3d1...d75

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rene ord for penga. Hvis du ikke får jobben du vil ha så er du ikke kvalifisert. Da har du to valg, ene er å tilegne deg formell kompetanse og få erfaring innen området. Det andre valget er som du gjør nå, surver i vei om at alt er håpløst, men gidder fankarn ikke å gjøre noe for å forbedre livet ditt. Jeg bryr meg katta om hvordan du har det så du får leve livet i din egen snevre drittverden så kan vi som faktisk gidder å ta utdannelse ha en jobb vi stortrives i og som også gir oss en høy lønn.

Anonymkode: 7e3d1...d75

hva om det er andre søkere som er like kvalifisert som heller får den? jeg har hatt jobber før, så det går ikke på at jeg ikke er kvalifisert. men det er jobber jeg også kunne tenkt meg , men som jeg ikke har troen på meg for å klare.

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Første gangen jeg svarte deg, så innså jeg ikke at det var du som driver å spammer ned forumet med tråd etter tråd med det samme maset hele tiden. Herregud, så lei jeg er av deg.

Anonymkode: fb3cb...065

Jeg blir også svett. Kan ikke HI bare pelle seg til Tyrkia og få seg et ligg.

Anonymkode: eb83f...f2a

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hva om det er andre søkere som er like kvalifisert som heller får den? jeg har hatt jobber før, så det går ikke på at jeg ikke er kvalifisert. men det er jobber jeg også kunne tenkt meg , men som jeg ikke har troen på meg for å klare.

Sånn er det også for alle andre. Folk søker jobber, får dem ikke. De aksepterer det og søker nye jobber, de tar en sjekk om det er noe de kunne gjort bedre med søknad eller intervju, de jobber med seg selv for å bedre seg selv.

Om du fremstiller deg selv en promille så negativt som du gjør her på forumet, da er det ikke rart om du ikke får jobber, for det skinner gjennom at du er så negativ. Du snakker bare negativt.

Atter en gang - skal du komme deg videre i livet ditt må du starte med å være 100 % ærlig med terapeuten din!!!

Anonymkode: 9ba97...8b3

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis noen andre er like inkompetente og likevel får jobben, så er det vel fordi arbeidsgiveren klarer å se at vedkommende har endringspotensial og klarer å lære seg noe nytt. Det man ser hos deg, er at du ikke tar til deg en dritt, samme hva andre sier til deg. Så du vil ikke komme til å ha noen læringskurve. Og da er det jo selvsagt bedre å ansette en annen person uten kompetanse, som tross alt kan komme til å tilegne seg kompetansen på sikt.

Anonymkode: eb83f...f2a

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg er god med mat og gi folk service og opplysning. kjøre bil... 

Du burde jo jobbe med catering😊

Anonymkode: 5b000...f9e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...