Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Del Skrevet 7. oktober 2019 jeg har sendt søknader til ting jeg har erfaring innen, men det er jo ingen garanti for å få det for det om. Noen søknader er også åpne, noen søknader er nok lagt ut for lenge siden, for det står frist "snartest" og det har det gjort lenge. Jeg fikk en melding dagen etter jeg hadde sendt en annen søknad, men det var bare tilkalling og jeg bor ikke engang i byen jeg søkte i, så jeg må egentlig bo der for å bare stille på dagen, derfor ser jeg etter et sted der jeg er garantert minst 50%, så kan jeg ha andre tilleggsjobber. Jeg ser jo at det er andre typer stillinger lagt ut, men det er jobber jeg ikke tror jeg vil trives med og som mange andre derfor er bedre kvalifiesert til. Mine utfordringer er: - Å omgås mye kvinner. Jeg kan ikke jobbe i sminkebutikk eller kleesbutikk, da det er mye kvinner der og det er annerledes å jobbe i veldig kvinnedominerte yrker for meg. Jeg er ikke så glad i sladder og kvinner har det med å pirke veldig mye på hva andre gjør. jeg sier ikke ALLE, men det blir fortere grining blandt kvinner enn menn. Jeg har også hatt jobber der det nesten bare var menn, og det trives jeg heller ikke så godt med da jeg opplevde litt trakassering og følte meg maskulin. - MASSE mennesker. Ok, jeg har jobbet steder der folk reiser, sånn type Oslo S, og det gikk veldig bra. Men jeg hadde ikke taklet et sted som Oslo City f.eks. Jeg har ADHD, og forstyrres veldig av mye støy. I tillegg så kan hjernen min plutselig kortslutte, noe jeg synes er grusomt flaut. Dette skjer bare når jeg må drive med en skjerm og registrere ting, aldri i fysisk fart. - Servere mat... dette kunne jeg prøvd. men jeg har aldri før bært 3 tallerkener på en arm. slik som servitører må. er så redd jeg skal slippe maten! eller miste det på en gjest! jeg har opplevd å levere drikke til feil kunde, fordi jeg er en smule "blind" på utseendet til folk, så er går folk med like klær og har samme hår, så kan jeg fort gå til feil . - Turnus. Jeg har jobbet bare turnus, og jeg har overlevd, men jeg ser tilbake også på det som en slitsom tid. Jeg føler ikke det er sunt for kroppen rett og slett. Jeg tror man takler det mindre med alderen? Dette har jeg snakket med andre kollegaer om...da de var veldig unge kunne de døgne og likevel fungere dagen etterpå, men nå blir de jo helt slått. - Sikkerhet. Jeg har aldri jobbet med sikkerhet og vet ikke hvordan jeg vil reagere på en evt. krise. Det er så vondt å ha så dårlig tro på seg selv, å føle man ikke er god nok for noe. Jeg forventer også alltid kritikk om sjefen ringer. Jeg har aldri fått noe kritikk egentlig, men jeg forventer meg liksom alltid kjeft hvis telefonen ringer.. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Del Skrevet 7. oktober 2019 Det var da skrekkelig negativt. Prøv å rams opp de tingene du kan, dine gode egenskaper, de tingene du liker å gjøre, de tingene du kunne tenke deg å jobbe med Anonymkode: fb3cb...065 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Del Skrevet 7. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da skrekkelig negativt. Prøv å rams opp de tingene du kan, dine gode egenskaper, de tingene du liker å gjøre, de tingene du kunne tenke deg å jobbe med Anonymkode: fb3cb...065 men jeg husker da jeg var barn, da kunne vi ikke sette oss og si "jeg vil ikke det er så kjedelig", vi gjorde det, men lærerne sa at noen ganger må man gjøre det som er kjedelig. Men nå gjelder det altså å kunne stå opp og glede seg på dagen, alt trenger ikke å være så himla gøy, men man skal ikke grue seg til hver dag man får leve heller eller? Jeg klarer å være blid mot kunder, jeg klarer å smøre smørbrød og servere. Jeg klarer å holde rent og jeg liker å sortere. Men det er andre jobber jeg også kunne gjort, men en må gjennom en del kurs for det og jeg gruer meg på evt. arbeidstider. Hvordan klarer dere å ha tro på dere selv til å klare så mye? Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Del Skrevet 7. oktober 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg har sendt søknader til ting jeg har erfaring innen, men det er jo ingen garanti for å få det for det om. Noen søknader er også åpne, noen søknader er nok lagt ut for lenge siden, for det står frist "snartest" og det har det gjort lenge. Jeg fikk en melding dagen etter jeg hadde sendt en annen søknad, men det var bare tilkalling og jeg bor ikke engang i byen jeg søkte i, så jeg må egentlig bo der for å bare stille på dagen, derfor ser jeg etter et sted der jeg er garantert minst 50%, så kan jeg ha andre tilleggsjobber. Jeg ser jo at det er andre typer stillinger lagt ut, men det er jobber jeg ikke tror jeg vil trives med og som mange andre derfor er bedre kvalifiesert til. Mine utfordringer er: - Å omgås mye kvinner. Jeg kan ikke jobbe i sminkebutikk eller kleesbutikk, da det er mye kvinner der og det er annerledes å jobbe i veldig kvinnedominerte yrker for meg. Jeg er ikke så glad i sladder og kvinner har det med å pirke veldig mye på hva andre gjør. jeg sier ikke ALLE, men det blir fortere grining blandt kvinner enn menn. Jeg har også hatt jobber der det nesten bare var menn, og det trives jeg heller ikke så godt med da jeg opplevde litt trakassering og følte meg maskulin. - MASSE mennesker. Ok, jeg har jobbet steder der folk reiser, sånn type Oslo S, og det gikk veldig bra. Men jeg hadde ikke taklet et sted som Oslo City f.eks. Jeg har ADHD, og forstyrres veldig av mye støy. I tillegg så kan hjernen min plutselig kortslutte, noe jeg synes er grusomt flaut. Dette skjer bare når jeg må drive med en skjerm og registrere ting, aldri i fysisk fart. - Servere mat... dette kunne jeg prøvd. men jeg har aldri før bært 3 tallerkener på en arm. slik som servitører må. er så redd jeg skal slippe maten! eller miste det på en gjest! jeg har opplevd å levere drikke til feil kunde, fordi jeg er en smule "blind" på utseendet til folk, så er går folk med like klær og har samme hår, så kan jeg fort gå til feil . - Turnus. Jeg har jobbet bare turnus, og jeg har overlevd, men jeg ser tilbake også på det som en slitsom tid. Jeg føler ikke det er sunt for kroppen rett og slett. Jeg tror man takler det mindre med alderen? Dette har jeg snakket med andre kollegaer om...da de var veldig unge kunne de døgne og likevel fungere dagen etterpå, men nå blir de jo helt slått. - Sikkerhet. Jeg har aldri jobbet med sikkerhet og vet ikke hvordan jeg vil reagere på en evt. krise. Det er så vondt å ha så dårlig tro på seg selv, å føle man ikke er god nok for noe. Jeg forventer også alltid kritikk om sjefen ringer. Jeg har aldri fått noe kritikk egentlig, men jeg forventer meg liksom alltid kjeft hvis telefonen ringer.. Anonymkode: 634c0...c0d Jeg tror du fokuserer for mye på alt du er redd for å ikke få til, mao angsten din. Tenk igjennom: Alt du har opplevd at du fryktet å ikke få til og erfarte at faktisk gikk fint? Hva har du erfart at du er god til? Anonymkode: 2bc28...e2f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Del Skrevet 7. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror du fokuserer for mye på alt du er redd for å ikke få til, mao angsten din. Tenk igjennom: Alt du har opplevd at du fryktet å ikke få til og erfarte at faktisk gikk fint? Hva har du erfart at du er god til? Anonymkode: 2bc28...e2f jeg er god med mat og gi folk service og opplysning. kjøre bil... Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Del Skrevet 7. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: men jeg husker da jeg var barn, da kunne vi ikke sette oss og si "jeg vil ikke det er så kjedelig", vi gjorde det, men lærerne sa at noen ganger må man gjøre det som er kjedelig. Men nå gjelder det altså å kunne stå opp og glede seg på dagen, alt trenger ikke å være så himla gøy, men man skal ikke grue seg til hver dag man får leve heller eller? Jeg klarer å være blid mot kunder, jeg klarer å smøre smørbrød og servere. Jeg klarer å holde rent og jeg liker å sortere. Men det er andre jobber jeg også kunne gjort, men en må gjennom en del kurs for det og jeg gruer meg på evt. arbeidstider. Hvordan klarer dere å ha tro på dere selv til å klare så mye? Anonymkode: 634c0...c0d En stor andel av befolkningen lever med angst, og enda flere med dårlig selvtillit. Du hadde helt sikkert blitt overrasket dersom du fikk vite hvor mange du kjenner og har jobbet med som sliter med det i mindre eller større grad. Det gjør ikke din opplevelse av dine utfordringer mindre viktige, men du er altså ikke alene. Anonymkode: 2bc28...e2f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #7 Del Skrevet 7. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: jeg er god med mat og gi folk service og opplysning. kjøre bil... Anonymkode: 634c0...c0d Se der ja! Og hva liker du å gjøre/ synes er moro? Hva gjør deg så interessert at tiden flyr? Hva drømte du om å bli som barn? Anonymkode: 2bc28...e2f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #8 Del Skrevet 7. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se der ja! Og hva liker du å gjøre/ synes er moro? Hva gjør deg så interessert at tiden flyr? Hva drømte du om å bli som barn? Anonymkode: 2bc28...e2f Reise! se nye steder... og kulturer. Men jeg skal ikke bli noe guide, jeg hater å snakke foran mennesker. og det har jeg alltid gjort. var uvel i flere dager før en fremføring på skolen. Som barn drømte jeg om ting som er urealistisk. Politi 😛 har ingen interesse av å jobbe med mennesker og jeg er heller ikke sterk nok. Dyrlege, krever noen helsikkes høye karakterer og det vil kreve 6 nye år på skole, nei takk. og jeg vil ikke operere eller måtte gjøre den slags. Så hva jeg likte som barn er egentlig ikke så realistisk. det var vel mer bare at det virket kult og sånn før. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #9 Del Skrevet 7. oktober 2019 Du skriver ingenting om utdannelse. Hva slags faglig bakgrunn har du? Støtter ellers innlegg om å fremheve alt det positive ved deg selv. hvilke styrker har du? Hva er du flink til? Hva trives du med? Anonymkode: 075af...76c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #10 Del Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du skriver ingenting om utdannelse. Hva slags faglig bakgrunn har du? Støtter ellers innlegg om å fremheve alt det positive ved deg selv. hvilke styrker har du? Hva er du flink til? Hva trives du med? Anonymkode: 075af...76c huff, jeg gikk noe jeg ikke kan jobbe innen, var bare flink teoretisk. Har helse og sosial og barn og ungdom+ generell studiekompetanse. Var utplassert på eldrehjem, men mistrivdes skikkelig. Var også utplassert i barnehage og hatet det. jeg klarer ikke å gå ned på barns nivå, har aldri vært flink med barn, barn blir ikke trygge på meg på den måten. slik er det nå bare, men heldivis finnes det folk som elsker barn og ser de. det gjør bare ikke jeg, jeg er mer et servicemenneske. Har bare GENS. har etter dette hatt jobber innen servicebransjen. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #11 Del Skrevet 7. oktober 2019 Kvinnelige sjåfører er ettertraktet innen transportbransjen siden de som regel kjører sikrere enn sine mannlige kolleger. Ikke er det spesielt vanskelig å få jobb heller. https://www.nrk.no/telemark/_-stort-behov-for-flere-kvinnelige-sjaforer-1.14561870 Anonymkode: 9ba97...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #12 Del Skrevet 7. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kvinnelige sjåfører er ettertraktet innen transportbransjen siden de som regel kjører sikrere enn sine mannlige kolleger. Ikke er det spesielt vanskelig å få jobb heller. https://www.nrk.no/telemark/_-stort-behov-for-flere-kvinnelige-sjaforer-1.14561870 Anonymkode: 9ba97...8b3 skal IKKE kjøre noe buss. ikke noe stort kjøretøy. jeg kjører vanlig bil, men har aldri prøvd storbykjøring.... kunne sikkert kjørt Tbane. men der har vi turnusen, å starte opp den jævla banen. er også redd for at den skal pliutselig kjøre av seg selv 😛 Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #13 Del Skrevet 7. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: skal IKKE kjøre noe buss. ikke noe stort kjøretøy. jeg kjører vanlig bil, men har aldri prøvd storbykjøring.... kunne sikkert kjørt Tbane. men der har vi turnusen, å starte opp den jævla banen. er også redd for at den skal pliutselig kjøre av seg selv 😛 Anonymkode: 634c0...c0d Jaja, du får starte med å være ærlig med terapeuten din, da, så kommer du deg nok videre. Anonymkode: 9ba97...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #14 Del Skrevet 7. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jaja, du får starte med å være ærlig med terapeuten din, da, så kommer du deg nok videre. Anonymkode: 9ba97...8b3 hva mener du med å komme meg videre? Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #15 Del Skrevet 7. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: hva mener du med å komme meg videre? Anonymkode: 634c0...c0d Begynne å innse at alle må gjøre ting de ikke liker, ikke finner morsomme eller spennende hele tiden. Andre tar jobber de kan for å tjene penger for å leve. Noen har interesser som de gjør til jobben sin. Andre utdanner seg gjennom slitsomme og tidvis kjedelige studier for å få mer spennende jobber. Men du vil ikke gjøre noe som ikke er spennende nok. Du vil ikke gjøre noe som kan utvikle deg som person og skaffe deg erfaring som gjør at du kan få noe som du liker bedre. Du er prinsesse-vil-ikke. Begynn å være 100 % ærlig med terapeuten din. Men, det har du jo sagt at du heller ikke vil... Anonymkode: 9ba97...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #16 Del Skrevet 7. oktober 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: huff, jeg gikk noe jeg ikke kan jobbe innen, var bare flink teoretisk. Har helse og sosial og barn og ungdom+ generell studiekompetanse. Var utplassert på eldrehjem, men mistrivdes skikkelig. Var også utplassert i barnehage og hatet det. jeg klarer ikke å gå ned på barns nivå, har aldri vært flink med barn, barn blir ikke trygge på meg på den måten. slik er det nå bare, men heldivis finnes det folk som elsker barn og ser de. det gjør bare ikke jeg, jeg er mer et servicemenneske. Har bare GENS. har etter dette hatt jobber innen servicebransjen. Anonymkode: 634c0...c0d Men da tror jeg jeg ville startet med en karriereveileder som hjelper deg å finne ut hva som passer for deg og kanskje en kortere utdanning. Anonymkode: 075af...76c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #17 Del Skrevet 7. oktober 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Reise! se nye steder... og kulturer. Men jeg skal ikke bli noe guide, jeg hater å snakke foran mennesker. og det har jeg alltid gjort. var uvel i flere dager før en fremføring på skolen. Som barn drømte jeg om ting som er urealistisk. Politi 😛 har ingen interesse av å jobbe med mennesker og jeg er heller ikke sterk nok. Dyrlege, krever noen helsikkes høye karakterer og det vil kreve 6 nye år på skole, nei takk. og jeg vil ikke operere eller måtte gjøre den slags. Så hva jeg likte som barn er egentlig ikke så realistisk. det var vel mer bare at det virket kult og sånn før. Anonymkode: 634c0...c0d Ikke fokuser på alt du tenker at ikke går eller at du ikke får til. Jobbene du drømte om kan fortelle oss noe om hvilke andre jobber som kan interessere deg og kanskje være noe. Hva gjør du når du reiser? Hvilke sider ved deg selv kommer frem? Er du glad i Språk? Historie? Museer? Matkultur? Hva ved politiyrket tiltrakk deg? Uniformen? Det å opprettholde ro og orden? Å patruljere? Å etterforske? Å «fange tyvene»? Å ha makt/bestemme? Anonymkode: 2bc28...e2f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #18 Del Skrevet 7. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke fokuser på alt du tenker at ikke går eller at du ikke får til. Jobbene du drømte om kan fortelle oss noe om hvilke andre jobber som kan interessere deg og kanskje være noe. Hva gjør du når du reiser? Hvilke sider ved deg selv kommer frem? Er du glad i Språk? Historie? Museer? Matkultur? Hva ved politiyrket tiltrakk deg? Uniformen? Det å opprettholde ro og orden? Å patruljere? Å etterforske? Å «fange tyvene»? Å ha makt/bestemme? Anonymkode: 2bc28...e2f Jeg liker å se nye steder, hvordan kollektivtransporten fungerer, prisene , maten, menneskene, bygdningene, levestandarden, språket! Museer liker jeg ikke. Hva med politi som tiltrakk meg? jeg var et lite barn, så det virket bare kult å fange tyver ja, og ha en politihund slik livet mitt er nå kan jeg ikke skaffe hund, da jeg kommer til å ha den i 12 år. det vil jeg ikke binde meg til. jeg kan heller ikke bli polti. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #19 Del Skrevet 7. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begynne å innse at alle må gjøre ting de ikke liker, ikke finner morsomme eller spennende hele tiden. Andre tar jobber de kan for å tjene penger for å leve. Noen har interesser som de gjør til jobben sin. Andre utdanner seg gjennom slitsomme og tidvis kjedelige studier for å få mer spennende jobber. Men du vil ikke gjøre noe som ikke er spennende nok. Du vil ikke gjøre noe som kan utvikle deg som person og skaffe deg erfaring som gjør at du kan få noe som du liker bedre. Du er prinsesse-vil-ikke. Begynn å være 100 % ærlig med terapeuten din. Men, det har du jo sagt at du heller ikke vil... Anonymkode: 9ba97...8b3 så du mener jeg skal kjøre buss? fordi yrket "trenger kvinner"? Busskjøring er herrearbeid, jeg kommer aldri til å søke på det. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #20 Del Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: så du mener jeg skal kjøre buss? fordi yrket "trenger kvinner"? Busskjøring er herrearbeid, jeg kommer aldri til å søke på det. Anonymkode: 634c0...c0d Herrearbeid? Oida, tror du bør jobbe litt med innstillingen din til mange ting Anonymkode: fb3cb...065 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #21 Del Skrevet 7. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herrearbeid? Oida, tror du bør jobbe litt med innstillingen din til mange ting Anonymkode: fb3cb...065 så maskulint å kjøre buss ? jeg synes det . men nå er vi jo i Norge, og landet er besatt av å bevise at begge kjønn skal være like. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #22 Del Skrevet 7. oktober 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: så du mener jeg skal kjøre buss? fordi yrket "trenger kvinner"? Busskjøring er herrearbeid, jeg kommer aldri til å søke på det. Anonymkode: 634c0...c0d Transport er langt mer enn bare buss. Du kunne kjørt godstransport, da hadde du sluppet å forholde deg til andre også. Men du vil jo ingenting uansett. Du må yte hvis du skal nyte. Du vil ikke yte, da får du bare akseptere at det blir det også lite nyting. Anonymkode: 9ba97...8b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #23 Del Skrevet 7. oktober 2019 Fytti katta du bør ta deg skikkelig sammen og innse realiteten! Det spiller ingen rollle om du vil eller ikke, du må skaffe deg en jobb og holde på den. Realiteten er at du må forsørge deg, og kjeder du deg får du bare godta det. Anonymkode: 7e3d1...d75 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #24 Del Skrevet 7. oktober 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fytti katta du bør ta deg skikkelig sammen og innse realiteten! Det spiller ingen rollle om du vil eller ikke, du må skaffe deg en jobb og holde på den. Realiteten er at du må forsørge deg, og kjeder du deg får du bare godta det. Anonymkode: 7e3d1...d75 hvorfor har man ikke innsett realiteten før det er kjedelig? jeg synes ike det er kjedelig å jobbe i kafe...men man er ikke garantert å få den. mener dere at jeg bør søke som bussjafør? virker egetnlig som dere synes det er ekstra viktig at jeg gjør det jeg ikke vil 😛 bare fordi man skal innse realiteten. Anonymkode: 634c0...c0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #25 Del Skrevet 7. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvorfor har man ikke innsett realiteten før det er kjedelig? jeg synes ike det er kjedelig å jobbe i kafe...men man er ikke garantert å få den. mener dere at jeg bør søke som bussjafør? virker egetnlig som dere synes det er ekstra viktig at jeg gjør det jeg ikke vil 😛 bare fordi man skal innse realiteten. Anonymkode: 634c0...c0d Første gangen jeg svarte deg, så innså jeg ikke at det var du som driver å spammer ned forumet med tråd etter tråd med det samme maset hele tiden. Herregud, så lei jeg er av deg. Anonymkode: fb3cb...065 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384222-s%C3%B8ker-jobber-men-f%C3%B8ler-meg-ikke-kvalifisert-til-noen-ting/#findComment-149123645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå