Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Er det vanlig? Anonymkode: 5a63e...3b2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Hva er det snakk om da? En jobb du skal begynne i? Jeg er butikksjef og hos meg får nyansatte lønn under opplæring, om det var det du lurte på....? Anonymkode: 98ba2...f94
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det snakk om da? En jobb du skal begynne i? Jeg er butikksjef og hos meg får nyansatte lønn under opplæring, om det var det du lurte på....? Anonymkode: 98ba2...f94 Ja. Jeg er i en bransje med veldig få jobber. Dermed blir det uverdige forhold for å få jobb. Er så fortvila, jeg er flink men hater å stikke meg frem og selge meg selv. Så lurte på å tilby gratis opplæring. Anonymkode: 5a63e...3b2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Jeg er i en bransje med veldig få jobber. Dermed blir det uverdige forhold for å få jobb. Er så fortvila, jeg er flink men hater å stikke meg frem og selge meg selv. Så lurte på å tilby gratis opplæring. Anonymkode: 5a63e...3b2 Er du arbeidstaker skal du ha lønn. Hvor lav lønn du kan tilby deg til avhenger av om det er en bransje med minstelønn eller om bedriften evt har tariffavtale. Anonymkode: a83a6...beb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 ja man får lønn under opplæring. Men ikke nødvendigvis på 1-dags jobb hvor de ser på hvordan du er å jobbe med. Anonymkode: 77e28...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå