Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Skrevet 6. oktober 2019 Foretrekker du undertrøye i ull eller syntetisk materiale?(superundertrøye?) Og holder det med undertrøye under tynn løpejakke? Mvh nybegynner 😅 Anonymkode: 83db2...047
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #2 Skrevet 6. oktober 2019 Ull når det er kaldt, holder med ulltrøye og løpejakke på høsten. Midtvinters vil jeg ha et mellomlag i tillegg. Anonymkode: 09d16...f41
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2019 #3 Skrevet 6. oktober 2019 Tynn og billig ull når det er litt kaldt, Kari Traa når det er veldig kaldt. Lue/pannebånd og buff, samt tynne handsker er også et must. Anonymkode: 3699f...2f1
frk Nilsen Skrevet 6. oktober 2019 #4 Skrevet 6. oktober 2019 Superundertøy og løpejakke på høsten, buff når det begynner å bli kaldt. Ullsokker i løpeskoene. På vinteren løper jeg i vintertights, har en teknisk T-skorte over supertrøya og langrennsjakke som er litt tykkere enn løpejakka. Tynn lue eller pannebånd på vinteren. Tynne løpehansker på høsten og langrennshansker på vinteren. Hvis det er så kaldt at jeg bruker stilongs så har jeg tynn langrennsbukse på, det blir for "stramt" under tightsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå