Gå til innhold

Har du opplevd dette? Tinder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at når du skal inn på Tinder så står det plutselig at du må registeret deg på nytt? Altså at den forrige kontoen er borte? 

Jeg var på 3.date hos en mann jeg liker og overnattet. Bør vi la oss fikk nok at med seg at jeg hadde fått en ny match,men gikk selvsagt ikke inn å sjekket det for jeg var ikke intressert i en ny match. Men nå når jeg er kommet hjem å prøver å gå inn på kontoen min så har jeg plutselig ikke en konto der,de spør om jeg vil registere meg der. Derfor jeg lurer på om andre har opplevd dette eller om kanskje daten har blitt sjalu å slettet Tinder kontoen min.

Anonymkode: 68571...6c2

Skrevet

...

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har opplevd at når du skal inn på Tinder så står det plutselig at du må registeret deg på nytt? Altså at den forrige kontoen er borte? 

Jeg var på 3.date hos en mann jeg liker og overnattet. Bør vi la oss fikk nok at med seg at jeg hadde fått en ny match,men gikk selvsagt ikke inn å sjekket det for jeg var ikke intressert i en ny match. Men nå når jeg er kommet hjem å prøver å gå inn på kontoen min så har jeg plutselig ikke en konto der,de spør om jeg vil registere meg der. Derfor jeg lurer på om andre har opplevd dette eller om kanskje daten har blitt sjalu å slettet Tinder kontoen min.

Eh nei. Tror nok du bare enten har logget deg ut av tinder. Prøve å logge deg inn pp nytt kanskje? En tinder date tar seg ikke bryet til å rapportere/slette kontoen til noen! De tar bare og fjerner matchen og går videre til neste.

Anonymkode: c0827...d36

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh nei. Tror nok du bare enten har logget deg ut av tinder. Prøve å logge deg inn pp nytt kanskje? En tinder date tar seg ikke bryet til å rapportere/slette kontoen til noen! De tar bare og fjerner matchen og går videre til neste.

Anonymkode: c0827...d36

Får bare opp at jeg ikke har noe konto der å at jeg må registere meg før jeg kan gå videre. Ehh nei han går ikke videre til neste for han ønsker jo å satse på meg.

Skrevet

Ja, jeg opplevde det en gang. Registrerte meg på nytt og alt var ok. 

Anonymkode: e6c59...293

Skrevet

Vel.. Ta det som et tegn på at du er ferdig på Tinder. Det er feil å fortsette jakten om du dater seriøst med han. 

Anonymkode: 43a1a...a20

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel.. Ta det som et tegn på at du er ferdig på Tinder. Det er feil å fortsette jakten om du dater seriøst med han. 

Anonymkode: 43a1a...a20

Var jo ikke intressert i andre heller så det går bra.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg opplevde det en gang. Registrerte meg på nytt og alt var ok. 

Anonymkode: e6c59...293

Ahh okey nesten litt betryggende,så jeg ikke dater en som er veldig sjalu av seg OG som  snoker inn på min mobil uten lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...