Gå til innhold

Hva gir dere i julegaver til venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips...

Anonymkode: a329a...be0

Skrevet

Ingenting. Vi pleier å møtes for en god middag ute enten før eller rett etter jul - det er vår gave til hverandre

Anonymkode: a0ee6...cb2

Skrevet

Vi gir ikke gave til hverandre. Vi samles hele gjengen og har venninnejulebord. Hvis det er hjemme hos noen så har vi pakkeleken og alle tar med én pakke hver. I år skal vi ha julebord på restaurant. 

Anonymkode: 3fa1b...ac3

Skrevet

Bytter gave med kun en venninne. Lager noe til henne som regel. I år får hun sokker jeg strikker.

Anonymkode: 0f2af...cd4

Skrevet (endret)

Vi tar en afternoontea på Bristol hvert år med påfølgende shopping :) Er mer hyggelig å samles alle sammen enn pakker.

Endret av KellyTaylor
Skrevet

Vi går ut sammen og spiser middag. 

Anonymkode: ae89b...516

Skrevet

Jeg er helt sikker på at hi henvender seg til dem som faktisk kjøper gaver til venninnene sin. Hva alle dere som ikke gir gaver gjør er vel neppe særlig interessant. 

Vi har hemmelig nisse i vår gjeng, da skal vi kjøpe en gave til max 200,-   

Jeg har kjøpt krus med te, fuktighetskrem, vin, hansker, skjerf, gode oljer og krydder, sokker, ansiktsmasker.... 

sikkert mer også, men det er dette jeg kommer på nå. 

Disse gavene leverer vi på siste venninnetreff før jul, som gjerne foregår på resturant. 

Anonymkode: 115fa...db5

Skrevet

Alt fra hjemmelagde gaver til vin og sjokolade og bøker og klær. Har fem venninner jeg utveksler gaver med 

Skrevet

Kjøper gave til familien. Et spill, godtekurv, dvd el.l

Anonymkode: d708b...4a1

Skrevet

Ofte klær, trenigsreaterte gaver eller et kurs vi kan ta sammen.

Anonymkode: 9ee07...8ec

Skrevet

Jeg har en venninne jeg alltid gir vin til. Ellers har jeg gitt olivenolje, hjemmestrikk, julekaker (en jeg vet liker julekaker, men som ikke har tid til å lage selv), bøker, blomst, barnepass, innrammet bilde og sikkert andre ting jeg glemmer i farten.

Anonymkode: 6cbc5...f18

Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 9902f...806

Skrevet

Jeg har bare en venninne jeg bytter gave med.

Det varierer hva hun får. Noen ganger noe seriøst til boligen som jeg tenker hun vil like eller som hun har bruk for (knivholder, plakat til kjøkkenet, ekstrautstyr til bilen). Andre ganger noe til hobbyene hennes (kokebok, noter). Og enkelte ganger noe skikkelig tullete bare for gøy (starwarslego, kosedyrmåse i en strikk til å henge fra taket). 

Anonymkode: 7e19c...8dc

Skrevet

Vi har venninnejulebord uka før jul. 

Skrevet

vi har bestemt at vi kjøper kun til barna , da det begynner og bli en del :)

Anonymkode: 9f568...dda

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting

Anonymkode: 9902f...806

3 timer siden, TinaK 1990 skrev:

Vi har venninnejulebord uka før jul. 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi har bestemt at vi kjøper kun til barna , da det begynner og bli en del :)

Anonymkode: 9f568...dda

Dette hjelper nok hi veldig. 

Anonymkode: 115fa...db5

Skrevet

Kjøper gjerne ting de kan kose seg med;

Vin, sjokolade, bodylotion, duftlys, tøfler, blader/bok eller lignende. 
Syns generelt mange er vanskelig å kjøpe til, så sånt faller stort sett i smak hos de fleste :P 

Skrevet

Kommer an på hvor mye du tenker å gi for.. et show dere kan gå på sammen, kino, en kurv med godis, bilde i ramme, en genser, skjerf, veske, smykke, en pynteting til leiligheten, noe prakrisk og morsomt fra enklere liv, en bok (om hun ikke er en leseløve, så en oppskiftsbok, smothiebok,..), en god morgenkåpe, pysj, 

Anonymkode: 0239e...c92

Skrevet

Jeg har ikke så god råd, men gir gaver til noen venninner hvert år. De har fått bla tørket traktkantarell, en krukke honning, hjemmelagde lys eller strikkede ting. Har aldri hørt annet enn at det har falt i smak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...