Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #1 Skrevet 4. oktober 2019 Jeg blir gal jeg.. blir like fett samme dag jeg har dusja og klør jeg meg i hodet får jeg masse flass under neglen. Sånn fett flass. Drit ekkelt og jeg er sååå flau!! Tips til produkter som funker??? Anonymkode: ef6d2...39f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #2 Skrevet 4. oktober 2019 Først og fremst, ikke vask håret hver dag, prøv med to ganger i uka. Gå til frisøren å spør om råd. Anonymkode: a146e...3e8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #3 Skrevet 4. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Først og fremst, ikke vask håret hver dag, prøv med to ganger i uka. Gå til frisøren å spør om råd. Anonymkode: a146e...3e8 Vasker ikke hver dag. 2-3 ganger i uka. Hadde håpet noen her inne har prøvd noe som faktisk funker. Synes det er dritflaut.. vil ikke vise noen. Ikke frisør heller. Anonymkode: ef6d2...39f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Redken scalp relief oil detox sjampoen redda virkelig meg, og moren min også. Fåes på Blivakker👌🏼 Anonymkode: bc92b...f7a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vasker ikke hver dag. 2-3 ganger i uka. Hadde håpet noen her inne har prøvd noe som faktisk funker. Synes det er dritflaut.. vil ikke vise noen. Ikke frisør heller. Anonymkode: ef6d2...39f Neivel. Du går ikke til legen heller da om det er noe flaut som et galt? Anonymkode: a146e...3e8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 5 hours ago, Anonym bruker said: Redken scalp relief oil detox sjampoen redda virkelig meg, og moren min også. Fåes på Blivakker👌🏼 Anonymkode: bc92b...f7a Jeg er enig i at dette er en god sjampo! Men blivakker ville jeg holdt meg langt unna! Med mindre du selv er i mot selvbestemt abort Anonymkode: e15f6...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå