Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #1 Skrevet 3. oktober 2019 Noen som kan hjelpe meg å finne en helt ok bærbar PC til under 6000 nok? Har en gammel Acer hjemme, strålende fornøyd med den. Leser om bærbare PC-er og de finnes i hundretall. Klarer ikke å bestemme meg. Er Acer bedre enn Dell eller HP? Den skal i hovedsak brukes til å sjekke e-post, lese nyheter, se på nrk/YouTube, hadde vært fint med DVD spiller men er strengt tatt ikke nødvendig. Microsoft Office er ikke helt nødvendig da det finnes gratis alternativer som kan lastes ned fra nettet. Anonymkode: b273c...eca
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #2 Skrevet 3. oktober 2019 denne er vi fornøyd med https://www.komplett.no/product/1125671/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/acer-aspire-3-156-fhd-matt?gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITufH5e5-E7-3ktMB2uxX8I8-gjIzgoltxd4bihxl50N8IDom0AiAToMaAkHxEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 3f924...2ec
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #3 Skrevet 3. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen som kan hjelpe meg å finne en helt ok bærbar PC til under 6000 nok? Har en gammel Acer hjemme, strålende fornøyd med den. Leser om bærbare PC-er og de finnes i hundretall. Klarer ikke å bestemme meg. Er Acer bedre enn Dell eller HP? Den skal i hovedsak brukes til å sjekke e-post, lese nyheter, se på nrk/YouTube, hadde vært fint med DVD spiller men er strengt tatt ikke nødvendig. Microsoft Office er ikke helt nødvendig da det finnes gratis alternativer som kan lastes ned fra nettet. Anonymkode: b273c...eca Mitt råd er å dra innom Elkjøp, Power (tidligere Expert), og andre butikker med PCer, for å se på de de har stilt ut, så du finner en PC som ser grei ut til din bruk. Anbefaler deg å skrive ned, eller notere, hva PCen er for modell, og søke på nett etter en billigere (maken, altså samme modell) PC. De koster mye i butikk, være seg Elkjøp eller okke som, men det er jo litt viktig å kunne se på og kjenne hva som føles riktig for deg av PC. Alle PCer fungerer fint til den bruken idag. Ikke et spørsmål, men om du er strålende fornøyd med den PCen du har så er jo den fin å ha. Anonymkode: f00fc...506
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #4 Skrevet 3. oktober 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Mitt råd er å dra innom Elkjøp, Power (tidligere Expert), og andre butikker med PCer, for å se på de de har stilt ut, så du finner en PC som ser grei ut til din bruk. Anbefaler deg å skrive ned, eller notere, hva PCen er for modell, og søke på nett etter en billigere (maken, altså samme modell) PC. De koster mye i butikk, være seg Elkjøp eller okke som, men det er jo litt viktig å kunne se på og kjenne hva som føles riktig for deg av PC. Alle PCer fungerer fint til den bruken idag. Ikke et spørsmål, men om du er strålende fornøyd med den PCen du har så er jo den fin å ha. Anonymkode: f00fc...506 Takk, det var lur ide å dra innom butikken og teste modellene 👍 At jeg ikke tenkte på det 😮 Anonymkode: b273c...eca
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #5 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg kjøpte en pc til 3500 kroner for snart 3 år siden. Den funker gull til de formålene du nevner - og litt til 😊 Jeg gikk bare inn på Elkjøp og valgte en jeg syntes var fin. Anonymkode: 05bb3...d11
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #6 Skrevet 3. oktober 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk, det var lur ide å dra innom butikken og teste modellene 👍 At jeg ikke tenkte på det 😮 Anonymkode: b273c...eca Tenk på at det er som en annen skriver over her, en maskin du vil ha i en 2-3 år, minst. Så det er viktig at den "passer" deg. Dyrt er ikke nødvendigvis bra. Billig er ikke nødvendigvis dårlig. Men størrelse på skjerm er viktig. Lys i tastatur, hvis du skriver under forelesninger med dårlig belysing, er viktig, og alt mulig annet som kan være viktig for din bruk. Så det er viktigere at du ser på maskinene og prøver de ut, så du finner en som "passer" deg, enn at du hører med andre og finner en som passer glimrende for noen annen sin bruk, men du finner ut av ikke passer så godt for deg. Anonymkode: f00fc...506
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2019 #7 Skrevet 4. oktober 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenk på at det er som en annen skriver over her, en maskin du vil ha i en 2-3 år, minst. Så det er viktig at den "passer" deg. Dyrt er ikke nødvendigvis bra. Billig er ikke nødvendigvis dårlig. Men størrelse på skjerm er viktig. Lys i tastatur, hvis du skriver under forelesninger med dårlig belysing, er viktig, og alt mulig annet som kan være viktig for din bruk. Så det er viktigere at du ser på maskinene og prøver de ut, så du finner en som "passer" deg, enn at du hører med andre og finner en som passer glimrende for noen annen sin bruk, men du finner ut av ikke passer så godt for deg. Anonymkode: f00fc...506 Jeg skal ha pc i minst 10 år, den gamle har rundet av 11 år ☺ Funker fortsatt men går treg og sliter med div oppdateringer .. Du har et poeng der at det som passer andre, ikke nødvendigvis passer meg. Takk dere. Det blir en tur til Elkjøp 👍 Anonymkode: b273c...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå