Gå til innhold

Er det vits å ha med utplassering på CV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornyer cv’n min, og lurer på om jeg skal ha utplassering under arbeidserfaring eller utdannelse? Det er fra videregående og det er ikke relevant for jobben jeg søker på, men det er heller ikke ALLE jobbene jeg har hatt. 

Setter pris på svar :)

Anonymkode: 9d4ac...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er utplasseringen relevant for utdannelsen din på videregående? Feks i forbindelse med fagbrev? I såfall kan du ta det med. 

Anonymkode: d2e53...70d

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er utplasseringen relevant for utdannelsen din på videregående? Feks i forbindelse med fagbrev? I såfall kan du ta det med. 

Absolutt ikke. Jeg har erfaring innen det jeg søker, men det jeg gikk på videregående har ikke noe med det. Men cvn blir jo litt kortere om det ikke blir med. Tenker bare det kanskje er tull å ha med? 

Og så har jeg vært på festival å servert....sånn 2 kvelder i 1 år 😛 dette er ikke vits å ha med eller? 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke. Jeg har erfaring innen det jeg søker, men det jeg gikk på videregående har ikke noe med det. Men cvn blir jo litt kortere om det ikke blir med. Tenker bare det kanskje er tull å ha med? 

Og så har jeg vært på festival å servert....sånn 2 kvelder i 1 år 😛 dette er ikke vits å ha med eller? 

Det var ikke helt det jeg sa;

jeg skjønner at du søker en annen jobb som ikke er relatert til det du gikk på videregående. Men poenget var om utplasseringen var relatert til utdannelsen din på videregående eller ikke. Dersom det er snakk om en type utplassering i forbindelse med at du feks tok et fagbrev så ville jeg tatt det med. Dersom du var utplassert fordi du sto i fare for å droppe ut, ikke fiksa skolen, var ei urokråke, strøk i flere fag eller liknende ville jeg droppet det

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke helt det jeg sa;

jeg skjønner at du søker en annen jobb som ikke er relatert til det du gikk på videregående. Men poenget var om utplasseringen var relatert til utdannelsen din på videregående eller ikke. Dersom det er snakk om en type utplassering i forbindelse med at du feks tok et fagbrev så ville jeg tatt det med. Dersom du var utplassert fordi du sto i fare for å droppe ut, ikke fiksa skolen, var ei urokråke, strøk i flere fag eller liknende ville jeg droppet det

Jeg var utplassert fordi jeg skulle ha "minst mulig teori". Angrer i dag, men var umoden, har adhd og fikk en jævla dårlig veiledning på skolen. Jeg møtte jo opp. Jeg har ikke fagbrev, men gikk yrkesfag og valgte altså dette foran å ha ekstra fag. Kanskje jeg skal ta det vekk da.... har fått jobb før selv om jeg hadde det med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...