Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Christian Strand på skal vi danse har en kone som har et slags hjerte i pannen. Har dere sett dette? Hun jenta som ble dumpet i en container virker til å ha samme form i panna (hjerteform) og i tillegg, synes jeg at de likner! Hva mener dere, folkens! Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Rull inn. Gi deg. Oppfør deg som folk. Skjerp deg. Skam deg. Anonymkode: f68da...764
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Hun jenta, nå dama, har jo fortalt historien sin i media. Så ingen grunn til spekulasjoner. Nei,det er ikke kona til denne Christian. Anonymkode: 1b55a...f6f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun jenta, nå dama, har jo fortalt historien sin i media. Så ingen grunn til spekulasjoner. Nei,det er ikke kona til denne Christian. Anonymkode: 1b55a...f6f Selvsagt er det ikke Christians kone, det er kanskje 4 år mellom dem, men det kan være slekt! Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt er det ikke Christians kone, det er kanskje 4 år mellom dem, men det kan være slekt! Anonymkode: 6f069...7bf Holy moly du gir deg ikke. Kutt ut spekulasjoner. .. Anonymkode: 1b55a...f6f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Holy moly du gir deg ikke. Kutt ut spekulasjoner. .. Anonymkode: 1b55a...f6f Hva feilier deg egenttlig? Sur for ikke selv å ha oppdaget likhetene? Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Skjerp deg da. Vær så snill!! Anonymkode: 3684a...788
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 Skjerp deg, hi. Anonymkode: 0249d...ec4
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 Jeg har kjent denne jenta store deler av livet, og de ligner jo ikke i det hele tatt! Er så stolt av henne som står frem, og håper virkelig hun får noen svar. Jeg vet selv hvordan det er å føle at deler av en selv mangler. Jeg tror dessverre moren ikke lengre er i livet Å forlate et barn når man er rusmisbruker eller i en dårlig situasjon har flere gjort. Men å kaste det i en container, da er det nok såpass mye rusmisbruk og flere psykiske lidelser bak. Er man i så dårlig fatning da, tviler jeg på at vedkommende er i livet nå. Men krysser alle fingre for at det er noen som vet noe, slik at jenta får svar. Det fortjener hun ❤️ Anonymkode: 07653...d55
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjent denne jenta store deler av livet, og de ligner jo ikke i det hele tatt! Er så stolt av henne som står frem, og håper virkelig hun får noen svar. Jeg vet selv hvordan det er å føle at deler av en selv mangler. Jeg tror dessverre moren ikke lengre er i livet Å forlate et barn når man er rusmisbruker eller i en dårlig situasjon har flere gjort. Men å kaste det i en container, da er det nok såpass mye rusmisbruk og flere psykiske lidelser bak. Er man i så dårlig fatning da, tviler jeg på at vedkommende er i livet nå. Men krysser alle fingre for at det er noen som vet noe, slik at jenta får svar. Det fortjener hun ❤️ Anonymkode: 07653...d55 Jo, de likner en haug. De har samme hårfeste i panna, de har like tenner, munn, ansiktsform og uttrykk. Dersom du faktisk kjenner henne, må du jo si fra! Jeg håper også at hun finner opphavet sitt og historien bak. Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #11 Skrevet 1. oktober 2019 Merkelig at denne tråden får stå, når forumet har nulltolleranse for spekulering Anonymkode: f61ea...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #12 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Merkelig at denne tråden får stå, når forumet har nulltolleranse for spekulering Anonymkode: f61ea...6ce Jeg blir overrasket dersom den blir slettet. Følger med på andre forum som har med Hagen forsvinningen å gjøre og dersom forumet sletter denne tråden, oppretter jeg heller ny andre steder. Dersom politiet ikke bruker disse trådene til eventuell oppklaring og dette forumet sletter, motarbeider de politiet. De må finne balanse mellom dette og som sagt, da starter jeg bare ny tråd i annet forum. Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #13 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir overrasket dersom den blir slettet. Følger med på andre forum som har med Hagen forsvinningen å gjøre og dersom forumet sletter denne tråden, oppretter jeg heller ny andre steder. Dersom politiet ikke bruker disse trådene til eventuell oppklaring og dette forumet sletter, motarbeider de politiet. De må finne balanse mellom dette og som sagt, da starter jeg bare ny tråd i annet forum. Anonymkode: 6f069...7bf Jeg snakket om reglene på dette forumet, ikke andre forum. Anonymkode: f61ea...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #14 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakket om reglene på dette forumet, ikke andre forum. Anonymkode: f61ea...6ce Det har jeg skjønt. Skjønte du det jeg skreiv angående å skjule spor for politiet og at det også er ulovlig? Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #15 Skrevet 1. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg skjønt. Skjønte du det jeg skreiv angående å skjule spor for politiet og at det også er ulovlig? Anonymkode: 6f069...7bf Ja, og det er en grunn til at jeg valgte å ikke kommentere det Anonymkode: f61ea...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #16 Skrevet 1. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og det er en grunn til at jeg valgte å ikke kommentere det Anonymkode: f61ea...6ce Hva var grunnen? Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #17 Skrevet 1. oktober 2019 Vil bare minne alle om, inkludert dette forumet at det er ulovlig å holde tilbake informasjon som kan opppklare forbrytelser. Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #18 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil bare minne alle om, inkludert dette forumet at det er ulovlig å holde tilbake informasjon som kan opppklare forbrytelser. Anonymkode: 6f069...7bf Hvorfor har du da ikke kontaktet politiet med ditt tips? Anonymkode: f54ce...9b7
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #19 Skrevet 1. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har du da ikke kontaktet politiet med ditt tips? Anonymkode: f54ce...9b7 Nei, herregud, utifra tråden her tar jeg helt feil Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #20 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, herregud, utifra tråden her tar jeg helt feil Anonymkode: 6f069...7bf Så da tilbakeholder du opplysninger da, synes du sa det var ulovlig Anonymkode: f61ea...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #21 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da tilbakeholder du opplysninger da, synes du sa det var ulovlig Anonymkode: f61ea...6ce Er du helt idiot eller halvt idiot? Hva sånn halvt eller helt konkret er det du mener at jeg holder tilbake? Mener du at jeg holder tilbake svar her? Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #22 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er du helt idiot eller halvt idiot? Hva sånn halvt eller helt konkret er det du mener at jeg holder tilbake? Mener du at jeg holder tilbake svar her? Anonymkode: 6f069...7bf Oi oi, så sint da. Du bekrefter bare hva jeg tenker om deg. Anonymkode: f61ea...6ce
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #23 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Oi oi, så sint da. Du bekrefter bare hva jeg tenker om deg. Anonymkode: f61ea...6ce Tror faktisk ikke at politi gidder å sjekke innom denne uintelligente siden Anonymkode: 6f069...7bf
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #24 Skrevet 1. oktober 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror faktisk ikke at politi gidder å sjekke innom denne uintelligente siden Anonymkode: 6f069...7bf Derfor er det jo viktig at du kontakter de ang dette tipset slik at du ikke holder tilbake informasjon og dermed gjlr noe ulovlig? Anonymkode: f54ce...9b7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #25 Skrevet 2. oktober 2019 På 1.10.2019 den 0.12, Anonym bruker skrev: Jeg har kjent denne jenta store deler av livet, og de ligner jo ikke i det hele tatt! Er så stolt av henne som står frem, og håper virkelig hun får noen svar. Jeg vet selv hvordan det er å føle at deler av en selv mangler. Jeg tror dessverre moren ikke lengre er i livet Å forlate et barn når man er rusmisbruker eller i en dårlig situasjon har flere gjort. Men å kaste det i en container, da er det nok såpass mye rusmisbruk og flere psykiske lidelser bak. Er man i så dårlig fatning da, tviler jeg på at vedkommende er i livet nå. Men krysser alle fingre for at det er noen som vet noe, slik at jenta får svar. Det fortjener hun ❤️ Anonymkode: 07653...d55 Hvordan vet du at moren er rusmisbruker. Det var ingen spor av rusmidler i barnet eller morkake. Anonymkode: f39a4...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå