Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Vi leier og vurderer å kjøpe med oss bordet som står her. Stort og stødig, men slitt plate. I finert spon, så ikke mulig å pusse. Sånn dekorfolie, ser det helt jalla ut? Skikkelig fake? Anonymkode: 02ab2...885
amandine Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Ja. Det ser ikke bra ut. Tenk heller alternativt, kan du ikke pusse den opp på en annen måte? Sikker på at du ikke kan pusse forsiktig for hånd? Eller rett og slett kjøpe et brukt bord i bedre kvalitet.
KellyTaylor Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Joda det går helt fint. Har gjort det selv og gjør man det nøyaktig så blir resultatet bra. Fikk iallefall et " nytt" bord jeg, og forbøyd👌
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Ble greit nok her, men maaange bobler Anonymkode: 8e4c1...e81
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Synes det ser helt greit ut. Vi gjorde det på skrivepulten til guttungen. Han hadde vokst fra den knallblåe plata, og liker mørke møbler. Er jo bare å prøve. Bedre med gjenbruk, enn å kaste. Synes ikke vi fikk mye bobler. Ble et par små til slutt, som jeg punkterte med en nål. Kanskje ikke så lett å se, men resultatet ble helt greit. Ser ut som en vanlig laminert plate. Anonymkode: a9081...444
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 8 hours ago, Anonym bruker said: Synes det ser helt greit ut. Vi gjorde det på skrivepulten til guttungen. Han hadde vokst fra den knallblåe plata, og liker mørke møbler. Er jo bare å prøve. Bedre med gjenbruk, enn å kaste. Synes ikke vi fikk mye bobler. Ble et par små til slutt, som jeg punkterte med en nål. Kanskje ikke så lett å se, men resultatet ble helt greit. Ser ut som en vanlig laminert plate. Anonymkode: a9081...444 Dette så jo fint ut. Hvordan kjennes den? Er det glatt plast liksom? Miljøhensynet er et element her, pluss at vi har to småbarn som ikke akkurat behandler bord med andakt. Anonymkode: 02ab2...885
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 Ikke gjør det. Jeg gjorde det og har angret. Folien får lett riper, den føles som plastikk. Fargen vaskes av. Jeg er forundret over at de reklamerer med at den kan brukes på trapper og benkeplater. Mal med heftgrunn og valgfri farge.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutes ago, Lektor Doppler med tillegg said: Ikke gjør det. Jeg gjorde det og har angret. Folien får lett riper, den føles som plastikk. Fargen vaskes av. Jeg er forundret over at de reklamerer med at den kan brukes på trapper og benkeplater. Mal med heftgrunn og valgfri farge. Hm...Okey. Da er det nok ikke aktuelt. Lindas dekor? Anonymkode: 02ab2...885
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hm...Okey. Da er det nok ikke aktuelt. Lindas dekor? Anonymkode: 02ab2...885 Jepp. Jeg har ikke bobler, har slette flater, men det er ikke bra.. Tenkte senest i går at jeg får ta frem føneren og se om jeg får det av uten å ødelegge bordet under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå