Gå til innhold

Hva er din smak angående farger i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usannsynelig lei hvitt! Har selv hvitt i stua, type ferdigmalte panelplater, og jeg orker ikke gå på å male nå, men det skal skje. Soverommet vårt er svart, ungene har litt friskere farger. 

Jeg liker mørke farger, synes det gir en god og lun følelse, OM man har nok og riktig belysning inne.

Anonymkode: a0f22...db6

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.9.2019 den 12.54, Anonym bruker skrev:

Veldig glad i matte, blå og grønne farger. Minty breeze, soft teal, exhale. Gjerne i kombo med klassisk hvite lister og mørkere farger som evening green og serene blue. En farge på hele veggen, ikke fondvegg. 

Anonymkode: 7e205...c27

Vi har lik smak på fargene. 😍 Akkurat malt et rom i serene blue nå. Nyyydelig😍

Jeg kan gjerne ha 2 forskjellige farger på rommene da. Altså med en fondvegg eller 2😍 Har bomull på lister, vinduer og dører, samt noen vegger i eggehvit. 

Skrevet

Eg har noko umåla tømmer, klassisk kvit på dei andre veggane i det rommet. New York pluss teblomst i ei stove, dusky blue på kjøkken, sjøgløtt (trur eg? Lyseblå) i gang. Soveromma er har retroblå, pluss lysare blå. Sjølv blanda lysegrøn, og lys aborgin. Likar fargar eg😊

Anonymkode: 946da...864

Skrevet

Har mye blått og grønt, orange og litt grått 

Anonymkode: 8cebf...4ce

Skrevet

Jeg liker farger. Her har vi gule, grønne, blå, røde og hvite rom. Kunne ikke tenke meg å bo i et hus med bare hvite eller grå vegger.

Anonymkode: 8dcf9...cdd

Skrevet

Liker kalde gråtoner

Anonymkode: 2411c...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...