Gå til innhold

Hva er din smak angående farger i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger på veggene i alle rom? Alle rom i huset i samme farge, eller ulike farger i alle rom? Lyst/hvitt i hele huset? Kombo av lyst/hvitt og farge i noen rom? 

Anonymkode: e74ab...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forelsket meg i fargen letthet, som er en hvit farge. Men jeg synes lys grå er fint og. Barna har fått bestemme farge på rommene selv, så de er litt mer fargerike. Synes stuen min er veldig lys og fin, har og vinduer på begge sider av stuen. Så har jeg mørk grå sofa og gardiner, og litt mer fargerike puter. Har ikke så mye pynt, da jeg liker det enkelt. 

Anonymkode: fed87...a69

Skrevet

Har mørk gråblå stue, kjellerstue i mørk grå, deep ocean på soverom, skifer på bad oppe og sementgrå på bad nede. Resten i kjedelig bomull. 

Anonymkode: 1da26...ead

Skrevet

Vi har alle rommene malt i samme farge (eller mangel på farge vil vel noen si, har malt i chi;-)) og har en vegg på soverommet og en vegg i en gang i dempet sort. Har en vegg i hallen og på gjestetoalettet i lys grå. Vi har åpen løsning i alle oppholdsrom, så å ha en farge i alle rom ser mye "roligere" og gjennomført ut enn om vi skulle hatt en farge i stuen og en på kjøkkenet for eks.

Anonymkode: 96343...70d

Skrevet

Veldig glad i matte, blå og grønne farger. Minty breeze, soft teal, exhale. Gjerne i kombo med klassisk hvite lister og mørkere farger som evening green og serene blue. En farge på hele veggen, ikke fondvegg. 

Anonymkode: 7e205...c27

Skrevet

Vi er veldig glad i farger og jeg misliker sterkt hvite vegger. Har Minty Breeze i stuen, barna har valgt farger selv på rommene sine ( taket er malt i samme farge), soverommet vårt blir snart malt i fargen Skyggeblå. Kjøkken og gang har vi ikke bestemt ennå da vi nettopp har flyttet inn og skal pusse opp, men farger blir det! Man kan slippe unna med mye mer farge enn man tror, så lenge de harmonerer. 

Anonymkode: 97eda...df0

Skrevet

På soverommet vårt har vi gråhvite lyse vegger, men en kontrastvegg bak sengen som er mørk lilla. Veldig stilig mot den grå senggaveln.

ellers i huset går det i hvitt. 

Skrevet

Vi har 9904 Skumring, 4627 Regnsky, 5262 Sval sjø, 5167 Frihet og 4072 Blåtind. Lister, karmer, dører, vinduer osv. i 9918 Klassisk hvit.

Skulle jeg valgt i dag ville jeg valgt mørkere farger/mer farge. Med unntak av Blåtind er alle våre svært lyse/pastellaktige.

Anonymkode: f0c5e...f54

Skrevet

Vi har mye farger i huset elsker det har tykke eike lister med fargen hule på veggen .

Anonymkode: 5c0c5...083

Skrevet

Jeg liker det LYST og helst grått, hvitt eller beige. 

Så kan jeg variere farger på tilbehør etter humøret, grønt og brunt om høsten, blått og grått, eller varme farger om vinteren, sommerlig om sommeren.. ja.. synes det er lettere å "style" nøytrale farger enn om veggene var oransje og lilla liksom

Skrevet

Jeg hadde det lyst og nøytralt før, hatet det. Derfor har jeg nå farger i alle rom! I stuen deco blue, på kjøkkenet en lysere nyanse som matcher og badet går i lilla. Skulle gjort deg før 😁

Skrevet

Jeg elsker at forskjellige rom har forskjellige farger og trives ikke i rene hvite/grå rom. Har bodd både med kraftige og duse farger og kan trives med begge deler. Men det må være farger!

Anonymkode: 127cf...bab

Skrevet

Klarer kun lyse toner på både vegger, møbler og detaljer. Minimalistisk så det holder (det har med det mentale å gjøre hos meg - rot og mørke er usunt for sinnet mitt).

Anonymkode: 41a42...5d5

Skrevet

Farger! Vi har et merkelig, arkitekttegnet hus hvor det enkelte steder er 6 meter opp til taket. Vil at huset skal oppleves som lunt og koselig, og det har vi klart😊 

Anonymkode: e4f35...fc3

Skrevet

Minty breeze på kjøkkenet og Mohair i stuen. Barna har st. Pauls blue og bi har en blå/grønn mørk farge på soverommet

Anonymkode: 1d8ce...5c5

Skrevet

Soft mint på soverommene, lys antikkgrå i kjøkken/spisestue og gang, laurbær i stua. Liker å ha masse farger i interiøret, så vil ha det litt rolig på veggene 😊 

Anonymkode: 62f8f...0b4

Skrevet

Så lyst som mulig. Vi har "hvitt" og lys-lys grå i alle oppholdsrom. Barna har det samme på sine rom, men med en fondvegg i forholdsvis lyse pastellfarger. 

Anonymkode: a35eb...fc1

Skrevet

Lyst og nøytralt, hvitt eller lys grått. 

Skrevet

Vi har samme farge (lys) i hele huset og jeg er veldig lei.. Jeg ønsker mer farge men er sikker på hvor mørkt jeg kan gå.. Ser litt dårlig.. 

Anonymkode: 3d11d...836

Skrevet

*usikker skulle det stå i innlegget over🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 3d11d...836

Skrevet

Liker farger og at det går litt ton i ton. 

Skrevet

Jeg liker varme gråfarger som antikkgrå ig grå harmoni fra jotun. På en kontrastvegg i gangen har vi dempet sort hvor lys eik i form av bilderammer gjør veggen mykere. Gutten har deep Paris fra nordsjø. Jenta har foreløpig hvit rom, men tenker ut ulike farger der. 

Anonymkode: 4854a...7be

Skrevet

Liker farger. Kjøkken, stue og gang som er åpenløsning er i green tea, krydderurt og evergreen. Barnas rom er i blushing peach og vårt soverom skal males i norwegian wood.

Anonymkode: 3a023...b29

Skrevet

Her har vi lys grått i nesten gelé huset, utenom jentene sitt rom. Vi kjøpte huset for 6 år siden og da var det nylig blitt oppusset og malt i trend som startet da. Jeg er møkkalei grå fargen, og ønsker nye farger men er usikker., orker ikke bytte farge hver gang en ny mote kommer inn.. blir veldig dyrt da

Anonymkode: e9782...aad

Skrevet

Har lys kalk, offwhite og sand på soverommene og antikkhvit stue og kjøkken. Vurderer å male stuen i en lys gråfarge.

Anonymkode: 2411c...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...