Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #26 Skrevet 30. september 2019 Hvorfor er noen så opptatt av gaver??. Anonymkode: 0fcc2...d01
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #27 Skrevet 30. september 2019 22 hours ago, Anonym bruker said: Har nettopp hatt bursdag. Og var spent på hva typen kom til å kjøpe til meg. Vi har ikke vært sammen så lenge men han hadde bursdag før meg og fikk gave til rundt 1000 kr. For noen dager siden fikk jeg min og jeg tror neppe den kostet mer enn 100 kr til sammen.. maks 250.. må innrømme at jeg ble litt skuffet... i tillegg har jeg kjøpt litt små gaver her og der for mellom 100-400 kroner per ting fordi jeg har sett de og tenkt på ham.. Vi har ca lik økonomi men jeg er kanskje litt flinkere med mine penger enn han.. Har jeg rett til å bli skuffa? Eller er bare noen menn sånn? Jeg føler absolutt at han elsker meg ellers og vi har det fint sammen og på alle andre plan er han fantastisk. Anonymkode: a2177...5d7 bortsjemt du rett og slett Anonymkode: e42c8...6eb
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #28 Skrevet 30. september 2019 Skjønner deg godt ! :.( Anonymkode: 50029...f74
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #29 Skrevet 30. september 2019 Hjelpes meg!!! Her klager du over ‘’noe billig ting fra nille’’, men vil ikke si hva det er. Er det pengene som har noe å si på om en gave er fin eller er det tanken kjæresten legger i det? Til min 19 årsdag fikk jeg en battery energidrikke, en pakke tamponger, sjokolade og gavekort på ticketmaster av ekskjæresten. Jeg ble kjempe skuffa FORDI han hadde snakka så mye om at han skulle ordne en skikkelig fin bursdagsfest for meg og gi meg den beste gaven jeg har fått (fordi jeg egentlig ikke liker bursdagen min og aldri har hatt det fint på bursdagen). Så jeg føler jeg HADDE grunn til å bli skuffa pga forventningene, men sett bort i fra det så var tanken bak veldig søt mtp at jeg fikk mensen den dagen og jeg hadde ønsket meg gavekort og han visste at jeg likte musikk. Samtidig så hadde det holdt med en rose fordi jeg aldri før hadde opplevd noe ‘’romantisk’’ av en kjæreste som å få blomster. Derimot syns jeg du er smålig og materialistisk. Anonymkode: b2224...4be
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #30 Skrevet 30. september 2019 Joda, jeg kan godt like gjennomtenkte gaver men de andre gavene kan dra til pokker. Jeg liker ikke å motta søppel. Så dersom du følte det slik, HI, kan jeg godt forstå deg. Anonymkode: 744cb...88e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #31 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes meg!!! Her klager du over ‘’noe billig ting fra nille’’, men vil ikke si hva det er. Er det pengene som har noe å si på om en gave er fin eller er det tanken kjæresten legger i det? Til min 19 årsdag fikk jeg en battery energidrikke, en pakke tamponger, sjokolade og gavekort på ticketmaster av ekskjæresten. Jeg ble kjempe skuffa FORDI han hadde snakka så mye om at han skulle ordne en skikkelig fin bursdagsfest for meg og gi meg den beste gaven jeg har fått (fordi jeg egentlig ikke liker bursdagen min og aldri har hatt det fint på bursdagen). Så jeg føler jeg HADDE grunn til å bli skuffa pga forventningene, men sett bort i fra det så var tanken bak veldig søt mtp at jeg fikk mensen den dagen og jeg hadde ønsket meg gavekort og han visste at jeg likte musikk. Samtidig så hadde det holdt med en rose fordi jeg aldri før hadde opplevd noe ‘’romantisk’’ av en kjæreste som å få blomster. Derimot syns jeg du er smålig og materialistisk. Anonymkode: b2224...4be Nå er de fleste her inne eldre enn 19 år, så det kan vel ikke helt sammenliknes....? Anonymkode: a4978...b1a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #32 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes meg!!! Her klager du over ‘’noe billig ting fra nille’’, men vil ikke si hva det er. Er det pengene som har noe å si på om en gave er fin eller er det tanken kjæresten legger i det? Til min 19 årsdag fikk jeg en battery energidrikke, en pakke tamponger, sjokolade og gavekort på ticketmaster av ekskjæresten. Jeg ble kjempe skuffa FORDI han hadde snakka så mye om at han skulle ordne en skikkelig fin bursdagsfest for meg og gi meg den beste gaven jeg har fått (fordi jeg egentlig ikke liker bursdagen min og aldri har hatt det fint på bursdagen). Så jeg føler jeg HADDE grunn til å bli skuffa pga forventningene, men sett bort i fra det så var tanken bak veldig søt mtp at jeg fikk mensen den dagen og jeg hadde ønsket meg gavekort og han visste at jeg likte musikk. Samtidig så hadde det holdt med en rose fordi jeg aldri før hadde opplevd noe ‘’romantisk’’ av en kjæreste som å få blomster. Derimot syns jeg du er smålig og materialistisk. Anonymkode: b2224...4be Du hadde rett til å bli skuffa, men ikke HI? Snakk om god selvinnsikt! Anonymkode: 2efe7...8e9
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #33 Skrevet 30. september 2019 Jeg skjønner deg veldig godt. Min forrige kjæreste var også sånn. Mens jeg var student, var han i full jobb. Ikke at det betyr så mye hva gavene kostet i kroner egentlig, men når man rasker sammen et eller annet ræl i forbifarten vitner det om lite omtanke for mottakeren. Hvorfor kjøpe noe billig Nille-ræl når han visste at jeg ville bli mer takknemlig for blomster eller middag? Hvorfor gi meg et nytt billig-billig sengetøy i gave når jeg hadde kjøpt en nytt sett selv 2 uker tidligere? Osv.... det ble nesten pinlig når venner spurte hva jeg hadde fått i gave V kjæresten... Anonymkode: 58ec2...171
beef sister Skrevet 30. september 2019 #34 Skrevet 30. september 2019 Jeg kommer aldri til å forstå hvordan noen orker å bry seg om prislappen på en gave. Det er da ikke det som avgjør om gaven er fin, men omtanken som ligger bak? I utgangspunktet er det vel ikke engang nødvendig med gaver, det er da andre ting som betyr LANGT mer. Skjerp deg.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #35 Skrevet 30. september 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner deg veldig godt. Min forrige kjæreste var også sånn. Mens jeg var student, var han i full jobb. Ikke at det betyr så mye hva gavene kostet i kroner egentlig, men når man rasker sammen et eller annet ræl i forbifarten vitner det om lite omtanke for mottakeren. Hvorfor kjøpe noe billig Nille-ræl når han visste at jeg ville bli mer takknemlig for blomster eller middag? Hvorfor gi meg et nytt billig-billig sengetøy i gave når jeg hadde kjøpt en nytt sett selv 2 uker tidligere? Osv.... det ble nesten pinlig når venner spurte hva jeg hadde fått i gave V kjæresten... Anonymkode: 58ec2...171 Hvorfor er gave fra Nille ensbetydende med ræl som er rasket med seg i forbifarten? Anonymkode: 4bdfc...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå