Gå til innhold

Hvor sent får din 11-12 åring lov å spille FIFA ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har fått FIFA 20 og synes det er himmel på jord. Spiller online med venner og har det moro.

Hvor sent på kvelden må ditt barn avslutte FIFA i helgen/hverdagen?

Anonymkode: fac1f...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker vi spesifikt FIFA? 

Min spiller GTA (jada, arrester meg) og spiller ofte til ca klokken 23.

Anonymkode: a597c...3c7

Skrevet

Min på snart 11 år spiller et annet spill, men får spille til midnatt en natt i helgen. I ukedagene er grensen kl 21. Det betyr ikke han spiller hele ettermiddagen frem til kl 21.

Anonymkode: 758df...275

Skrevet

Vi har bare en TV, så når vi voksne det klare for å slappe av på kvelden må han slutte. Hvor mye klokka er da varierer. 

Anonymkode: 822e4...0d5

Skrevet

Min er 14. Spill avsluttes senest 2045 i ukedagene. Da har han tid til å lage seg frokost og se nyhetene med oss før det er legging (må opp 0630). I helgene og feriene får han sitte litt lengre, men ikke hele dagen. 

Anonymkode: 8d759...e03

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min er 14. Spill avsluttes senest 2045 i ukedagene. Da har han tid til å lage seg frokost og se nyhetene med oss før det er legging (må opp 0630). I helgene og feriene får han sitte litt lengre, men ikke hele dagen. 

Det skulle selvfølgelig være kveldsmat. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakker vi spesifikt FIFA? 

Min spiller GTA (jada, arrester meg) og spiller ofte til ca klokken 23.

Du gjør ikke jobben din som forelder. Skremmende!

Anonymkode: 03c87...000

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gjør ikke jobben din som forelder. Skremmende!

Haha, det gleder meg å se at du lever opp til forventningene mine om å bli arrestert her inne. Hadde du visst hvor mange velfungerende og oppegående gutter i denne alderen som gjør akkurat det samme, hadde du vel besvimt av sjokk. Dessuten kan det være bakenforliggende årsaker til at det gjøres sånn.

Lenge leve foreldrepolitiet! Viktig å dømme!

Hilsen ungdomsskolelærer

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det gleder meg å se at du lever opp til forventningene mine om å bli arrestert her inne. Hadde du visst hvor mange velfungerende og oppegående gutter i denne alderen som gjør akkurat det samme, hadde du vel besvimt av sjokk. Dessuten kan det være bakenforliggende årsaker til at det gjøres sånn.

Lenge leve foreldrepolitiet! Viktig å dømme!

Hilsen ungdomsskolelærer

Det finnes ingen god grunn i verden til å la et barn spille GTA.

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ingen god grunn i verden til å la et barn spille GTA.

Jo. Det er et ekstremt spennende og innholdsrikt spill, og sosialt. Kjenner man sitt barn, og vet at han er meget fornuftig og har en reflektert kritisk holdning til oppdragene på spillet, som fører til mange interessante samtaler med oss, så kan man tillate det. INGEN som ikke kjenner mitt barn kan fortelle meg hva han kan spille og ikke. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jo. Det er et ekstremt spennende og innholdsrikt spill, og sosialt. Kjenner man sitt barn, og vet at han er meget fornuftig og har en reflektert kritisk holdning til oppdragene på spillet, som fører til mange interessante samtaler med oss, så kan man tillate det. INGEN som ikke kjenner mitt barn kan fortelle meg hva han kan spille og ikke. 

Mine barn får drikke sammen med oss fra de er 11. Da lærer de seg godt alkoholvett. Og de er jo så fornuftige og reflekterte. Så har vi så mange gode samtaler når vi begynner å bli brisne. 

Anonymkode: d5ccb...888

Skrevet

Min gutt på 11 får spille til kl 20 i ukedagene. Dette ble alle gutteforeldrene enig om på ett foreldrenmøte. I helgene ingen grense, men ikke senere enn 23, men han stopper som regel før det. Han spiller mest fortnite og minecraft 

Anonymkode: 29bd3...58e

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Min sønn har fått FIFA 20 og synes det er himmel på jord. Spiller online med venner og har det moro.

Hvor sent på kvelden må ditt barn avslutte FIFA i helgen/hverdagen?

Anonymkode: fac1f...c56

min blir 12 i desember, han må avslutte halv ti i hverdagen,men har uansett en grense på en time på hverdagen, han må priotere venner og trening. i helgene så lenge det ikke er kamp og dårlig vær eller veldig kaldt, sitter han så lenge han vil, ikke senere enn 01 da på helgene, vår og sommer er det kun 1 time da også

Anonymkode: 0e140...344

Skrevet

Min på snart 15 må avslutte senest 22 i hverdagene. Han sitter uansett sjelden så sent uansett, for spilling er ikke noe han driver med på samme måten som før. Da han var yngre måtte han avslutte tidligere. Han bør helst ikke sitte å spille til han skal legge seg. I helgene har det aldri vært et spørsmål om hvor lenge han får spille. Han har alltid likt best å sitte med oss å se filmer og serier på kveldene.

Anonymkode: 4d6fd...6b4

Skrevet

Vår spiller ikke FIFA men andre onlinespill. Er 11 år. Skjermer slås av senest kl. 20 både hverdag og helg/ferier (ser vi film e.l. i helgene kan det bli noe senere, men spesifikt spilling avsluttes 20).

Anonymkode: 0bb06...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...