Gå til innhold

Besøk på Radiumhospitalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal besøke en venninne på sykehus og siden blomster ikke er lov og matlysten ikke er til stede så lurer jeg på hva jeg skal ta med. Jeg vurderer ett ullpledd og noen gode kremer . Noen som har noen gode ideer? Ikke lesestoff da hun ikke orker å lese 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ullpledd, håndkrem uten parfyme, myke "kosesokker" eller tøfler kanskje? Er alt av lesestoff ut? Av og til så er det jo lettere å blafre i et ukeblad istedet for en skikkelig bok.  

Anonymkode: 76de1...cdc

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et ullpledd, håndkrem uten parfyme, myke "kosesokker" eller tøfler kanskje? Er alt av lesestoff ut? Av og til så er det jo lettere å blafre i et ukeblad istedet for en skikkelig bok.  

Anonymkode: 76de1...cdc

Jeg spurte moren hennes om det og hun forteller at hun har en bunke blader der men orker ikke røre dem. Kosesokker var en god ide😊

Skrevet

Ferskpresset juice eller noe ordentlig god saft/smoothie ol.?

Anonymkode: 5aefe...45e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ferskpresset juice eller noe ordentlig god saft/smoothie ol.?

Anonymkode: 5aefe...45e

Takk for forslag men hun har ikke matlyst og vil dessverre ikke ha noe god drikke heller... 

Skrevet

Et mykt skjerf/sjal kan være godt å slenge over skuldrene, enten hun ligger eller om hun orker en liten tur opp, om så bare på toalettet.

Håper din venninne vil bli bedre ❤️

Anonymkode: 9c84f...c95

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et mykt skjerf/sjal kan være godt å slenge over skuldrene, enten hun ligger eller om hun orker en liten tur opp, om så bare på toalettet.

Håper din venninne vil bli bedre ❤️

Anonymkode: 9c84f...c95

Det var ett supert forslag❤️ Tusen takk! 

Skrevet

Det spørs om hun er var for lukt, men en venninne av meg syns det var deilig med våtservietter med sitrondråper i. 

Men som sagt så kan det trigge kvalme, så det er kanskje litt risky. 

Et deilig sjal syns jeg hørtes så fint ut. 

Anonymkode: 5d8cf...aaf

Skrevet

Må du ta med noe som helst?

hvis hun ikke har matlyst, ikke orker å lese ukeblad osv så tror jeg neppe hverken kremer, sjal eller ullpledd er så viktig.

som pårørende til kreftpasient selv vet jeg at det er god omtanke vak gaver til den syke, men disse gavene blir ofte bare liggende. Man orker ikke bruke kremer, man orker ikke dille med pledd, puter og sjal, man orker ikke lese, man blir kvalm av lukten av blomster, mat, drikke osv. 

Vent heller med gaver til pasienten er i bedring og evt er kommet hjem. 

Anonymkode: 76879...786

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs om hun er var for lukt, men en venninne av meg syns det var deilig med våtservietter med sitrondråper i. 

Men som sagt så kan det trigge kvalme, så det er kanskje litt risky. 

Et deilig sjal syns jeg hørtes så fint ut. 

Anonymkode: 5d8cf...aaf

Jeg tror jeg går for ett deilig pledd og ett pent mykt sjal❤️. Jeg tror det blir perfekt. 

Skrevet

Jeg printet ut bilder og lagde et oppmuntringskort av papp til ei jeg besøkte på samme sted. Bilder av personen både alene og sammen, smilende og glad! Skrev oppmuntringsord fylte av håp på sidene. Hun ble KJEMPEGLAD! Stod på nattbordet hele oppholdet, og hun fortalte av det betydde mye❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...