Gå til innhold

Hvilken regnjakke har DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i dette høstværet.. 

Anonymkode: 7f141...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En snart 20 år gammel HH regnjakke

Anonymkode: 519fd...0e0

Skrevet

En regnjakke jeg kjøpte på en outlet for et par år siden, den er klam og puster ikke.

Anonymkode: edd5a...4de

Skrevet

En fra Craft som jeg fikk til bursdagen min for sånn omtrent 15 år siden. Her regner det lite og sjelden.

Skrevet

3 stk lange jakker i PU i forskjellige farger.

3-4 skalljakker med vannsøyle på 10.000

1 vinterjakke med vannsøyle på 10.000

1 lettvekts regnjakke.

Ja, jeg bor på nordvestlandet 🌧️⛈️🌨️🌦️💧

Anonymkode: 3ba7b...1b8

Skrevet

Jeg har flere.. en Bergans, en fra holzweiler som har avtagbart fôr, en poncho fra Blæst og to fra BRGN. Nå skal jeg rydde litt, så da legger jeg nok noe ut på finn...

Anonymkode: bfc2f...f76

Skrevet

En gul HH regnjakke og en lilla fra stormberg. 

Anonymkode: da79c...44f

Skrevet

Jeg har et regnsett som heter Jotunheim Vågå og en allværsjakke som heter Twentyfour Voss. 

Anonymkode: a625a...d5a

Skrevet

Jeg har ei regnkåpe fra didriksons. 
Og så har jeg turklær med høy vannsøyle. 
Hvert til sitt bruk. 

Anonymkode: de148...0fe

Skrevet

Kjøpte Helly Hansen i år, superfornøyd.  Bomullsfor gjør at det ikke blir klamt og jævlig.

Anonymkode: 69283...301

Skrevet

Bruker som regel paraply i hverdagen, og har da ikke bruk for regnjakke.

Men har en skalljakke fra didrikson og en vanntett vinterjakke fra samme merke. 

Skrevet

Har mange goretexjakker fra Dynafit og Norrøna. 

Mennesker over ni år bærer ikke regntøy. Men skall 👍🏼

Anonymkode: 5712b...98b

Skrevet

Arcteryx og BRGN. Jeg bor på Vestlandet. Regnjakker slites ut til tross for at jeg behandler de bra og impregnerer jevnlig.

Anonymkode: 7454c...14e

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå i dette høstværet.. 

Anonymkode: 7f141...f3e

JEG har ikke regnværsjakke, har allværsjakke. 

Anonymkode: 8c7d5...faa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mennesker over ni år bærer ikke regntøy. Men skall 👍🏼

Anonymkode: 5712b...98b

Et eple er fremdeles et eple selv om du skulle få lyst til å begynne å kalle det appelsin...

Produsenter og butikker kaller det fremdeles regntøy og regnjakke. https://www.google.com/search?source=hp&ei=3HeOXe2dDa_2qwH127noAw&q=regnjakke+dame&oq=regnjakke+&gs_l=psy-ab.3.0.0j0i131j0l8.1703.4691..6135...0.0..0.123.1117.5j6......0....1..gws-wiz.....0.-3XRDxx5Ju8

Anonymkode: 10485...52a

Skrevet

En fra Stormberg og en fra Bergans. De er som himmel og helvete. Stormberg er sikkert bra på mye, men regntøyet er fælt. 

Anonymkode: c0da9...fea

Skrevet

Regnkåpe fra Didriksons, og skalljakke fra the North Face. 

Anonymkode: 1f3df...20b

Skrevet

Har ett regnsett jeg kjøpte på Europris, igrunn mest pga at det var knall rosa og mitt gamle ikke hadde overlevd en flytting. Det er ikke like godt som HH som jeg hadde, men ikke langt unna, veldig bra iforholdt til prisen hvertfall og kvaliteten er veldig bra. HH som jeg hadde var også gummi, men litt tynnere. 

Har en regnkåpe i Didrikson tror jeg, det er den jeg bruker mest. Jeg sykler til jobb og det holder med den såfremt ikke himmelen er vid åpen, den er så lang at den dekker beina. Eldste barnet mitt prøver å stjele denne hver gang det regner nå, for den er vist bedre å ha på seg når hun kjører moped enn sin egen. Hennes er vist ett riktig merke, farge og moteriktig lang. Min er sort og veldig lang, så når hun kan si hun stjal den av mamma er den vist best. 

Anonymkode: 43880...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...