Gå til innhold

FIFA 20...hvor lenge eller mye får din 11-12 åring sitte med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 12 åring spiller online med gutter fra klassen. I dag er det fredag og da er vi ikke så nazi på spilletid. De sitter og prater sammen via headset og koser seg.

Hvor mye får din gutt spille?

Anonymkode: f1e4e...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt noen fast regel på det. Noen ganger blir det mye, andre ganger ikke i det hele tatt.

Været, hva som skjer i familien, fritidsaktiviteter, lekser og andre ting er med på å bestemme. Så lenge de legger det vekk når jeg sier jeg syns de har sittet lenge, og alt annet av forpliktelser og forventninger blir fulgt opp ser jeg ikke noe problem med at de spiller.

I dag har de sittet siden de kom fra skolen, men vi skal spise middag klokka fem, etterpå skal de på ungdomsklubben (tweensklubb for barn på mellomtrinnet) også skal vi på ferie i morgen. Da spiller det ingen rolle om de sitter noen timer nå, det regner ute så det er ikke så mye annet å finne på.

Anonymkode: a2266...5d1

Skrevet

Min 11 åring fikk fifa 20 i dag. Gikk rett på rommet for å spille. Spilte i 30 minutt, før han stakk ut for å møte kompiser på banen. I perioder spiller han mere enn nå. Fint vær så da vil han være ute. Skulle møte noen jenter også, så det kan være årsaken 🤪

Anonymkode: 8466b...387

Skrevet

1 time pr dag, kan bli lengre hvis det er sikkelig kaldt eller sikkelig regnvær,ellers kun 1 time daglig, han er 12 i november

Anonymkode: 03a9b...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...